رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حالی که استکبار جهانی به همراه عربستان سعودی مدام بر طبل انشقاق مسلمانان می‌کوبند، ملت‌های مسلمان با وحدتشان است که می‌توانند در مقابل آنان بایستند.

وحدت مسلمانان تنها عامل شکست تکفیری‌ها و اربابان مستکبرشان است

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از فارس، مهدی چمران در آغاز سیصد و یازدهمین جلسه شورا با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت گفت: فردا سالروز ورود حضرت رسول اکرم به شهر مدینه در سال اول هجری است، هجرتی که مبدا تاریخ مسلمانان شد همچنین بنا به روایتی سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت نیز است که این روز آغاز هفته وحدت نام گرفته است.

وی ادامه داد: هفته وحدت سنت حسنه‌ای است که موجب استحکام وحدت میان مسلمانان (شیعه و سنی) می‌شود، وحدتی که امروزه به ویژه با تلاش استکبار جهانی و وهابیون و گروه‌های تکفیری که می‌خواهند بین مذاهب اسلامی تفرقه بی‌افکنند به کار خواهد آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حالی که استکبار جهانی به همراه عرسبتان سعودی مدام بر طلب انشقاق مسلمانان می‌کوبند، ملت‌های مسلمان با وحدتشان است که می‌توانند در مقابل آنان بایستند.

چمران اظهار داشت: امیدواریم این وحدت مسلمین به شکست تکفیری‌ها و اربابان اسراییلی و امریکاییشان بیانجامد و هر چه زودتر سرزمین‌های اشغالی در دست تکفیری‌ها آزاد گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.