مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: موفقیت فیلم های مورد حمایت فارابی در جشنواره ملی و بین المللی فجر، همچنین جشنواره کودک و نوجوان انگیزه بخش و باعث خوشحالی من است.

درب‌های فارابی به روی جوانان هنرمند همواره باز است/حمایت بنیاد از فیلمسازان حاضر در جشنواره فجر افزایش یافته است

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از میزان، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از افزایش حمایت های فارابی از فیلم های حاضر در جشنواره فجر امسال خبر داد و گفت: میزان حمایت فارابی در سال ۹۵ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. در چند فیلم مشارکت کرده ایم و امیدواریم این آثار به جشنواره برسند.

وی ادامه داد: علاوه بر مشارکت به بسیاری از فیلم سازان وام اعطا شده است و بنده اطلاع دارم که بسیاری از دوستان فرم جشنواره فجر را پر کرده اند. گزارش هایی که ما از میزان و کیفیت تولید داریم بیانگر این است که شور و نشاط فراوانی در بخش تولید سینما دیده می شود و امیدوارم که جشنواره خوبی را پیش رو داشته باشیم و آثار متنوعی روی پرده اکران شوند.

مدیرعامل بنیاد فارابی موفقیت سینماگران در فجر را باعث خوشحالی خواند و افزود: هر سینماگری که در جشنواره فیلم فجر به موفقیت برسد باعث خوشحالی من خواهد بود. طبعاً موفقیت فیلم های مورد حمایت فارابی در جشنواره ملی و بین المللی فجر، همچنین جشنواره کودک و نوجوان این خوشحالی را دو چندان خواهد نمود.

علیرضا تابش با ارائه راهکار حضور سینماگران جوان در فارابی خاطرنشان کرد: درب های فارابی به روی جوانان هنرمند همواره باز است. سینماگران و فیلم اولی ها می توانند با داشتن پروانه کارگردانی و پروانه ساخت، طرح یا فیلمنامه خود را به فارابی آورده و پس از بررسی توسط شورای ارزشگذاری از حمایت های فارابی بهره مند شوند. اما هیچ تسهیلاتی به فیلمسازی که دو مدرک ذکر شده را نداشته باشد ارائه نخواهد شد. فارابی تنها به دارندگان پروانه ساخت و کارگردان تسهیلات خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.