سمنان- دفتر نمایندگی گزینش و استخدام نیروی دریایی راهبردی استان سمنان با حضور امیر دریادار دوم مهرداد آل احمد رئیس دفتر مطالعات و تحقیقات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بازگشایی شد.

دفتر نمایندگی گزینش و استخدام نیروی دریایی راهبردی استان سمنان بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس دفتر مطالعات و تحقیقات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ظهر دوشنبه در حاشیه آئین گشایش دفتر نمایندگی گزینش و استخدام نیروی دریایی راهبردی «آجا» در سمنان اظهار کرد: با گشایش دفتر نمایندگی گزینش و استخدام نیروی دریایی راهبردی «آجا» استان سمنان، نیروی دریایی می تواند برخی از پژوهش های خود را به این دفتر در استان واگذار کند.

امیر دریادار دوم مهرداد آل احمد افزود: این دفتر، فصل مشترکی میان نیروی دریایی و استان سمنان است و برای ارتباط بیشتر و انجام هماهنگی های لازم در آینده بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: این دفتر نمایندگی، اولین دفتر در قلب کویر ایران است و آثار و برکات آن در سال های بعد نمایان می شود.

رئیس دفتر مطالعات و تحقیقات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این که سمنان یک استان دریایی نیست، اما مردمی دریا دل دارد، گفت: همیشه نیروی دریایی مدیون رشادت و افتخارآفرینی های شهید دریادار محمدابراهیم همتی از غیورمردان این استان است، زیرا به واسطه سلحشوری وی بود که حماسه هفت مروارید هفتم آذر آفریده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.