اراک- سردار مهدی معصوم بیگی روز دوشنبه در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان مرکزی در سالن اجتماعات پلیس راهور استان در اراک وی اظهار کرد: کلانتری ها و پاسگاه ها، هسته عملیاتی در نیروی انتظامی هستند

موتور محرکه در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی باید روحیه خدمت باشد

به گزارش قدس آنلاین، جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها، هسته عملیاتی در نیروی انتظامی هستند و باید با استفاده هدفمند از ظرفیت آموزشی، توان تخصصی و به روز را در این بخش مهم توسعه داد.

وی گفت: کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی ارتباط مستقیمی با مردم دارند و کارکنان آن وظیفه خطیری را برعهده دارند.

سردار معصوم بیگی، انقلابی بودن، اجتماعی بودن و حرفه ای بودن را سه ویژگی مهم ماموران پاسگاه ها و کلانتری ها عنوان کرد و افزود: روحیه خدمت باید موتور محرکه در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی باشد و می طلبد ماموران و کارکنان این حوزه با کار جهادی و نگاه، تفکر و عمل شان روز به روز عرصه خدمات انتظامی و اجتماعی را تقویت کنند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: ماموران پاسگاه ها و کلانتری ها باید درعمق و درون جامعه باشند و با آلام و دردها مانوس و آن را التیام دهند و نگاه اجتماع محور داشته باشند.

سردار معصوم بیگی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آئین پیاده روی اربعین حسینی از مولفه های اساسی قدرت نرم تشییع است گفت:دشمنان در زمینه این آئین معنوی و نیز پیاده روی زائران مشهد مقدس سکوت خبری داشتند، اما شیعیان قدرت ایمانی خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.