اراک- محمود زمانی قمی روز دوشنبه در جمع فعالان اقتصادی استان مرکزی گفت: مسئولان و دولتمردان پذیرای هرگونه انتقاد پذیری سازنده و منصفانه هستند ولی برخی از منتقدان مقوله انتقاد را با تخریب اشتباه گرفته اند و واقعیت های کشور را زیر سوال می برند

مسئولان و دولتمردان پذیرای هرگونه انتقاد پذیری سازنده و منصفانه هستند

به گزارش قدس آنلاین، استاندار مرکزی گفت: این استان در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مفاخر ارزشمندی در طول تاریخ داشته است.

زمانی قمی ادامه داد: تولید روزانه ۱۶ میلیون لیتر بنزین مصرفی کشور و فعالیت دو هزار و ۷۴۳ واحد صنعتی یکی از مزیت های ارزشمند این استان است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: در هشت ماه امسال ۴۱۲ میلیون دلار انواع کالا از این استان به خارج کشور صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۳۶ درصد افزایش داشته است. زمانی قمی ادامه داد: سال گذشته کالاهای استان مرکزی به ۴۸ کشور جهان صادر می شد که این تعداد در سالجاری به ۵۶ کشور افزایش یافته و تحقق این مهم یکی از دستاوردهای برجام برای استان و کشور محسوب می شود.

وی افزود: امسال ۹۰ میلیون دلار به صورت ال سی و ۱۵ میلیون دلار به صورت حواله ارزی به این استان اختصاص یافته است. زمانی قمی ادامه داد: بر اساس اعلام رسمی مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان در بهار امسال، هفت و پنج دهم درصد بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۰ و سه دهم درصد اعلام شده است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.