اصفهان-رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رفاه و زندگی مطلوب از مزایای پرداخت عوارض است.

رفاه و زندگی مطلوب از مزایای پرداخت عوارض است

به گزارش قدس آنلاین، رضا امینی با اشاره به لزوم پرداخت عوارض توسط شهروندان اصفهان اظهار کرد: بیش از سه دهه است که شهرداری‌ها مکلف به کسب درآمد از منابع مردمی هستند و یکی از منابع اصلی برای درآمد شهر عوارضی است که توسط شوراها به صورت محلی وضع می‌شود.

وی تصریح کرد: عوارض خودروی سالیانه، عوارض کسب و پیشه و عوارض نوسازی از جمله عوارضی است که مردم می‌توانند به وسیله آن به درآمد پایدار شهرداری‌ها کمک کنند تا به این وسیله بخش مهمی از هزینه‌های تامین رفاه و تامین زندگی مطلوب برای آنها فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: عوارض سوخت برای کاهش آلودگی هوا، عوارض نوسازی برای احیای بافت فرسوده و سایر عوارض نیز برای مسائل عموم جامعه صرف می‌شود که در صورت نبود این عوارض مسائل جبران‌ناپذیری برای شهر به وجود می‌آید.

امینی با بیان اینکه پرداخت عوارض در هر منطقه، بلوک و یا پهنه شهری متفاوت است، گفت: این مبالغ از حدود ۱۵ تا ۲۵۰ هزار تومان یا مبالغ بیشتر منوط به بارگذاری که روی محلات و مناطق مختلف صورت می‌گیرد، متفاوت است.

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم نه تنها در سال جاری بلکه در سال‌های آینده نیز نسبت به پرداخت به هنگام عوارض خود به عنوان یک تعهد اقدام کنند تا شرایط روان و مطلوبی برای مدیریت شهری ایجاد شده و خدمات به صورت مطلوب به شهروندان ارائه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.