پلیس رژیم اشغالگر زمان یورش شهرک نشینان صهیونیستی را به مسجد الاقصی به مدت یک ساعت افزایش داد.

پلیس رژیم صهیونیستی مدت زمان یورش به مسجد الاقصی را افزایش داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، روز سه شنبه خبرگزاری فلسطینی معا، رامی الخطیب مسئول اداره اطلاع رسانی سازمان اوقاف اسلامی گفت که پلیس رژیم اشغالگر با افزایش یک ساعته زمان یورش شهرک نشینان صهیونیست، باب المغاربه را از ساعت ۷ تا ۱۰ و نیم صبح باز کرد.
در همین حال ۲۲ شهرک نشین تندرو و ۴۸ دانشجوی یهودی و ۳ تن از اعضای سازمان جاسوسی این رژیم به محوطه مسجد الاقصی تعرض کردند.
در این گزارش یادآوری شده که پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته مدت تعرض شهرک نشینان صهیونیست به ساحت مسجد الاقصی را ۴۵ دقیقه افزایش داده بود.
شاهدان عینی در این باره گفتند که یکی از شهرک نشینان تلاش کرد مراسم مذهبی در داخل مسجد الاقصی برگزار کند که نگهبانان مانع وی شده و او را از محوطه مسجد الاقصی خارج کردند.
شیخ عکرمه صبری رئیس هیات عالی اسلامی و خطیب مسجد الاقصی در این باره گفت که افزایش زمانی یورش شهرک نشینان به محوطه مسجد الاقصی نشانه خطرناکی بر افزایش دخالت پلیس اشغالگر در اداره امور مسجد و تجاوز از اختیاراتشان برای راضی کردن شهرک نشینان صهیونیست است.
عکرمه اظهار داشت، پلیس رژیم اشغالگر تلاش می کند اختیارات اداره اوقاف اسلامی را از دست آنان خارج کند و خطر تنها در تمدید ساعات یورش های صبحگاهی به مسجد نیست بلکه این اقدامات باعث افزایش تعداد تندروهای صهیونیست و دستگیری روزانه طلاب علوم دینی و دور ساختن جوانان و زنان و مردان فلسطینی در زمان های متفاوت در این مکان می شود.
شیخ صبری تاکید کرد : ما می گفتیم که مسجد الاقصی در خطر است و امروز می گوییم مسجد الاقصی در خطرات متعدد قرار دارد و در هر دوره اشغالگران اقدامات تهاجمی بیشتری به مسجد الاقصی انجام می دهند.
خبرگزاری معا در گزارش دیگری به یورش شب گذشته (دوشنبه) نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در کرانه غربی اشاره کرد.
در این یورش شبانه ۸ فلسطینی بازداشت شدند.
معا به نقل از منابع اسرائیلی (رژیم صهیونیستی) گزارش داد، ۷ تن از بازداشت شدگان به اتهام آنچه اقدامات تروریستی و اعمال خشونت بار نامیده شده، بازداشت شدند.
اشغالگران رژیم صهیونیستی نفر هشتم را به اتهام فعالیت در جنبش حماس بازداشت کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.