اراک-بدون تردید حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین، نافذترین، عظیم ترین، نام آورترین، نامدارترین، شجاع ترین، شخصیت روحانی تاریخ اسلام و ایران هستند و ایشان عامل وحدت مسلمانان بودند.

امام خمینی(ره) پرچم دار وحدت در بین امت اسلام بودند

اراک به گزارش خبرنگار قدس آنلاین-سردار حسین سلامی در کنگره شهدای کارگری استان مرکزی که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد با اشاره به برگزاری کنگره شهدای کارگری و حضور در این کنگره اظهار داشت: حقیقتا خدای بزرگ را سپاسگذارم که امروز در این فضای معنوی مصلی شهر اراک در این استان که محل تولد یکی از عظیم‌ترین شخصیت های تاریخ اسلام است حضور داریم.

وی افزود: بدون تردید حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین، نافذترین، عظیم ترین، نام آورترین، نامدارترین، شجاع ترین، شخصیت روحانی تاریخ اسلام و ایران هستند که با بیرق داری یک انقلاب شکوهمند شیرازه نظام کفر و استکبار جهانی را درهم شکستند، استخوان های دشمنان را برای استیلای اسلام درهم شکستند، مسلمانان را با هویت حقیقی خود آشنا کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: خورشید درخشان اسلام را بر صفحه دل‌های مسلمانان عالم طلوع دادند، برای مسلمانان و ویژه ملت ایران عزت، آبرو، کرامت و شرف به ارمغان آوردند و در نخستین گام مبارزه جهانی خود سیاست‌های استکباری را برای همیشه دفن کردند.

وی اضافه کرد: این استان سرزمین علمای بزرگی است که در سپهر فقاهت شیعه می‌درخشند، محل ظهور علمای ارزشمند و درخشش آنها همانند آیت الله حائری، آیت الله اراکی، آیات عظام خوانساری و دیگران، سرزمین تولد مردان خورشید و هزاران شهید و کهکشانی از ستاره‌های انقلاب اسلامی از افتخارات این دیار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.