یزد- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از توقیف دو دستگاه تریلی کشنده و کشف ۱۰۴ راس گوسفند و ۱۶ راس گاو قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

۲ تریلی دام قاچاق  در یزد کشف و ضبط شد

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ محمدرضامزیدی درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق دام، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یزد، دو دستگاه تریلی را که با محموله دام از شهرهای جنوبی عازم رباط کریم بودند متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی هایی که توسط ماموران پلیس به عمل آمد مشخص شد این تریلی ها در حال حمل ۱۰۴ راس گوسفند و ۱۶ راس گاو قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی هستند که به همین منظور خودروها توقیف و دو متهم نیز دستگیر شدند.

معاون اجتماعی پلیس یزد با توجه به نظر کارشناسان ارزش برآورد شده  دام های قاچاق را دو میلیارد ریال بیان کرد و گفت:این احشام قاچاق تحویل دامپزشکی استان شد.

سرهنگ مزیدی خاطرنشان ساخت: دام­هایی که بدون رعایت ضوابط بهداشتی و مجوز دامپزشکی وارد کشور می شوند به عنوان دام قاچاق تلقی شده و پلیس جهت کنترل و نظارت بر این موضوع احشامی را که فاقد مجوز دامپزشکی است به عنوان توزیع خارج از شبکه توقیف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دامپزشکی قرار می­دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.