مشهد-نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایات مکرر دولت از نمایندگان، خبرنگاران و منتقدان به دادگاه قضایی گفت: شکایات بسیار دولت از نمایندگان در آستانه انتخابات برای برملانشدن تخلفات مدیران دولتی است.

شکایات دولت از نمایندگان در آستانه انتخابات برای برملانشدن تخلفات مدیران دولتی است

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی قدوسی اظهار کرد: هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان اظهارات و بیان نظراتم را در راستای ایفای وظایف نمایندگی تشخیص دادند و آنها را رد کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آمریکا چندی پیش ۲ میلیارد دلار از دارایی های ایران را برداشت کرد، گفت: افکار عمومی و مردم از معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری انتظار دارند بجای شکایت از نمایندگان آنها از دولت آمریکا برای احقاق حقوق شان شکایت کند.

وی با اشاره به شکایت های مکرر معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منتقدان و اصحاب رسانه گفت: معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری بجای اینکه از حقوق ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی دفاع کند، به فکر شکایت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، منتقدان، خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

کریمی قدوسی اضافه کرد: ما از این شکایت ها نه تنها هراسی نداریم بلکه وقتی از آن مطلع می شویم عزم ما برای مبارزه با فساد و تخلف در دولت بیشتر می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.