کرمان - استاندار کرمان در جلسه شورای اداری استان گفت: ستاد توسعه کرمان ۱۴۰۴ پس از انجام مطالعات لازم و تخصصی طی هفته های آینده تشکیل می شود تا فضای مشورتی در استان توسعه یابد.

ستاد توسعه کرمان ۱۴۰۴  طی هفته های آینده تشکیل می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی چهارشنبه ۲۴ آذر ماه در شورای اداری استان افزود: در استان کرمان نیز به صورت مستمر جلسات مربوط به مقابله با آسیب های اجتماعی را برگزار کرده و با اجرای طرح نجات در حاشیه شهر، موفقیت های بسیار خوبی را برای کاهش آسیب های اجتماعی کسب کرده ایم.

استاندار کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر غفلت در حوزه آسیب های اجتماعی، گفت: با تشکیل ستادی کشوری موضوع آسیب های اجتماعی به صورت مستمر رصد شده و گزارش اقدامات انجام شده نیز به ایشان اعلام می شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دغدغه های اصلی نظام برشمرد و ادامه داد: آسیب های اجتماعی علت های زیادی دارد و در این زمینه همه دستگاه ها و رسانه ها به میدان آمده و اقدامات اثرگذاری را تدوین و دنبال کنند.
رزم حسینی همچنین از تشکیل ستاد توسعه کرمان ۱۴۰۴ به منظور استفاده از نظرات  شرکت ها و موسسات و نخبگان در زمینه نوسازی و گسترش شهر کرمان خبر داد و افزود: ستاد توسعه کرمان ۱۴۰۴ پس از انجام مطالعات لازم و تخصصی طی هفته های آینده تشکیل می شود تا فضای مشورتی در استان توسعه یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.