مشاور وزیر کشور و معاون سازمان های مردم نهاد مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: مشارکت مردم در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

مشارکت مردم در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر،  بهمن مشکینی بعد از ظهر امروز در همایش ملی خیرین توسعه اجتماعی در یزد اظهار داشت: موضوع آسیب های اجتماعی از چند سال پیش مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و بر این اساس گزارش هایی نیز در این زمینه به ایشان تقدیم شده است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که علاوه بر کمک دستگاه های اجرایی باید مشارکت مردم نیز در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدنظر قرار گیرد.

مشکینی تصریح کرد: به طور قطع تشکل های مردم نهاد می توانند در زمینه جلب مشارکت های اجتماعی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار و راهگشا باشند.

مشاور وزیر کشور ادامه داد: عمده فعالیت تشکل های مردم نهاد در حوزه زنان، جوانان، خانواده، محیط زیست و آسیب های اجتماعی، امور خیریه و گردشگری است و در همه بخش ها می توان از ظرفیت آنها به خوبی بهره برد.

وی با بیان اینکه موضوع اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و مسائل اخلاقی در اولویت اصلی آسیب های اجتماعی است، افزود: همچنین علاوه بر نقش دستگاههای اجرایی در کاهش آسیب های اجتماعی بر ورودتشکل های مردمی در این عرصه تاکید شده است.

مشاور وزیر و معاون سازمان های مردم نهاد مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور از اموزش چهار هزار تشکل مردمی در زمینه آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: بسیاری از فعالیت ها باید توسط خود مردم صورت گیرد.

مشکینی، نقش خیرین را در مشارکت های اجرتماعی مهم خواند گفت: در نشست خیران و توسعه اجتماعی که از امروز به مدت دو روز با حضور خیران و مدیران دستگاههای اجرایی حوزه اجتماعی سراسر کشور در یزد برگزار می شود در زمینه آسیب های اجتماعی بحث و بررسی می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.