سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در شرق پایتخت خبر داد و گفت :حادثه تلفات جانی نداشت .

آتش سوزی در مجتمع مسکونی /نجات ده شهروند از میان شعله ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید جلال ملکی درباره جزییات مهار شعله های آتش در این حادثه گفت: ساعت ۱۳:۴۵ حادثه آتش سوزی واقع در  خیابان تهرانپارس، خیابان ۱۸۰ به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و نیروهای ۳۳ ایستگاه به همراه نرده بان هیدرولیک، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: حریق در واحد ۶۵ متری طبقه دوم ساختمان ۵ طبقه رخ داده بود. بی درنگ آتش نشانان به دو گروه تقسیم و گروهی مشغول اطفا حریق شده و گروهی دیگر کار نجات ساکنان ساختمان را آغاز کردند.

وی افزود: با استقرار آتش نشانان، واحد مذکور کاملا شعله ور و آتش در حال سرایت به واحدهای کناری و فوقانی بود که نیروها به سرعت عملیات اطفا را آغاز کردند.

ملکی بیان کرد: دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته و ۱۰ نفر از ساکنان در میان دود و آتش محبوس شده بودند. گروهی از آتش نشانان برای خاموش کردن حریق، خود را به کانون آتش سوزی رسانده و گروهی دیگر موفق به خارج کردن ۱۰ نفر از محبوس شدگان شدند.

ملکی افزود: یک یا دو نفر از ساکنان دچار دودگرفتگی شدند که با تحویل به عوامل اورژانس و تخلیه دود ساختمان محل ایمن سازی شد.علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.