ایلام- با وجود اینکه نیمی از روستاهای ایلام از وجود گاز طبیعی محرم هستند اما مدیرعامل شرکت گاز استان وعده می دهد تا پایان سالجاری ۷۳ درصد روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

نیمی از روستاهای ایلام از نعمت گاز محروم هستند

به گزارش قدس آنلاین، روح الله نوریان با بیان اینکه تا کنون در استان ایلام ۲۲۷ روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند، اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی۱۱۳ روستا نیز در دست اقدام است.

وی افزود: شرکت گاز استان ایلام مصمم است تا با برنامه ریزی های منسجم و در راستای توسعه همه جانبه روستاها، زمینه برخورداری روستاهای استان از نعمت گاز را فراهم کند.

روح الله نوریان با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر ۵۵ درصد خانوارهای روستایی استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند، یادآور شد: امسال در هفته دولت، ۲۸ روستای استان  از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: در این ۲۸ روستا که از توابع شهرستانهای آبدانان، ایوان، چرداول و دره شهر بودند، بیش از سه هزار و ۵۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام به اتمام عملیات گازرسانی به ۶۹ روستای دیگر استان تا پایان سال جاری اشاره و تأکید کرد: تا پایان امسال کار گازرسانی به ۶۹ روستای استان از توابع شهرستانهای آبدانان (۲روستا) ایلام (۲۰روستا) دهلران (۳۰روستا) چرداول (۱۱روستا) مهران (۶روستا) به اتمام خواهد رسید.

روح الله نوریان یادآور شد: با پایان کار گازرسانی و عملیات اجرایی این روستاها، ضریب برخورداری خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی به ۷۳ درصد افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.