معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هیچ گونه تبعیضی بین نیروها در آزمون تبدیل وضعیت استخدامی آینده وجود نخواهد داشت، گفت: ۳ درصد از ظرفیت آزمون مذکور به معلولان شاغل در شهرداری تهران اختصاص دارد.

آزمون تبدیل وضعیت استخدامی شهرداری ۳ بار برگزار شده است/ تخصیص ۳درصد از ظرفیت آزمون به معلولان

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از میزان، سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه ۵ هزار نفر از نیروها در شهرداری پایتخت در آینده نزدیک تبدیل وضعیت شده و به ثابت آزمایشی درخواهند آمد، افزود: ایثارگران و معلولان شاغل در شهرداری نیز بخشی از ظرفیت آزمون تبدیل وضعیت استخدامی را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه چهارمین بار است که در طول مدیریت قالیباف تبدیل وضعیت نیروها در شهرداری تهران انجام می شود، افزود: شهرداری تهران هر سه سال یکبار این آزمون را برگزار کرده است بطوریکه طی سالهای ٨٦، ٨٩، ٩٢ هم تعداد زیادی از کارکنان شهرداری تهران به وضعیت ثابت تبدیل شده اند .

معاون شهردار تهران با بیان اینکه امنیت شغلی از جمله مسائلی است که همواره ذهن کارکنان سازمان ها را به خود مشغول می کند گفت: ارتقا سطح سلامت روانی کارکنان با ایجاد امنیت شغلی و از سوی دیگر افزایش بازدهی در تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری مورد تاکید قرار گرفته است .

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه این آزمون برای مشاغل و پست هایی که دائمی و ثابت در شهردرای تهران هستند؛ برگزار می شود، تصریح کرد:در اقدامات برنامه ریزی نیروی انسانی و عرضه و تقاضای نیروی انسانی شهرداری تهران، تحصیلات، تجربه، محل خدمت و سکونت مورد تاکید است در عین حال که تطبیق پست و مدرک تحصیلی، ارتباط رشته با مشاغل، تطبیق شاغل با شرایط احراز و سوابق فرد، و اقدامات ارزشمندی که همکاران در طول دوران خدمت انجام دادند در آزمون مد نظر قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه این آزمون تبدیل وضعیت در روز جمعه اول بهمن ماه سال جاری با محوریت سازمان سنجش و آموزش برگزار می شود، خاطرنشان کرد: آزمون مذکور ویژه نیروهایی است که قرارداد مستقیم با شهرداری تهران دارند. همچنین باید اعلام کنم که کماکان نیروی جدیدی به شهرداری تهران اضافه نخواهد شد ...

تشکری هاشمی در پایان درباره تجمیع قراردادها در شهرداری تهران عنوان کرد: با توجه به انواع مختلف قرارداد در شهرداری بعضا شاهد نارضایتی کارکنان بودیم که مقرر شد به منظور تأمین امنیت شغلی تمامی قراردادها تجمیع شود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.