مشهد- استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: در قرآن کریم فراوان نکاتی درباره همسرداری بیان شده است که متاسفانه امروزه در زندگی های مشترک مورد غفلت واقع شده است.

اصول قرآن درباره همسرداری مورد غفلت واقع شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه پنجشنبه در مراسم آغاز بیستمین دوره ازدواج دانشجویی با عنوان طرح ملی «همسفر تا بهشت» در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: زندگی و همسر داری نیاز به کسب مهارت دارد و همه ما برای رسیدن به سعادت در زندگی به آموختن مهارت ها نیازمندیم.

وی افزود: مهمترین چیزی که مردان باید در زندگی مشترک رعایت کنند این است که دل زن را نشکنند و مهمترین نکته ای که باید از سوی زنان رعایت شود این که غرور مرد را نگهدارند.

اعزام ۳۰ هزار زوج جوان دانشجو به مشهد

در ادامه این مراسم مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت نهاد مقام معظم رهبری نیز گفت: ازدواج های دانشجویی به منظور فرهنگ سازی ازدواج به هنگام، آسان، آگاهانه و پایدار دنبال می شود.

حسین جوادی افزود: در بیستمین دوره از طرح همسفر تا بهشت ۳۰ هزار زوج دانشجو برای اعزام به مشهد مقدس در قالب ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: امروز شاهد اولین مرحله از بیستمین دوره طرح «همسفر تا بهشت» با حضور ۸۰۰ زوج دانشجو به مدت سه روز در شهر مشهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: زوج های دانشجو در مدت حضور خود در مشهد مقدس، ضمن زیارت بارگاه منور رضوی آموزش های مختلف نظیر مهارت های زندگی، مهارت همسرداری و کارگاه های آموزشی در خصوص روابط جنسی را فرا می گیرند.

به گفته وی، اعزام زوج های دانشجو به مشهد مقدس در قالب کاروان های مختلف از امروز آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال آتی ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.