خرم آباد-تغییرات شرایط جوی به همراه رعد و برق و بارش های سیل آسای باران روز گذشته موجب قطع آب و برق ۳۷ روستا در شهرستان پلدختر شد.

رعد و برق ۳۷ روستا در شهرستان پلدختر را به خاموشی فرو برد

به گزارش قدس آنلاین،بارش های سیل آسا در استان لرستان که از آخرین روز هفته گذشته در این استان آغاز شده موجب قطع برخی از روستاهای شهرستان پلدختر شد.

گفتنی است شرایط نامساعد جوی تاسیسات برق را دچار اختلال کرد و موجب شدتاروستاهای«بابازید»،«مورانی»،«گل‎گل»،«تیمورآباد»، «کیان‎آباد» و «پران پرویز» در خاموشی فرو رفته و از آب آشامیدنی نیز  محروم شوند.

مدیر امور آبفار پلدختر در  همین رابطه علت قطعی آب در روستاهای این منطقه را از کار افتادن موتور پمپ های آب به واسطه قطع برق عنوان کرد.

حمید بهاروند اظهار کرد: به دلیل تداوم قطعی برق در روستاهای پلدختر آب این روستاها قطع شد و لذا مردم ۳۷ روستای این شهرستان را با خود درگیر کرد.

برق روستاهای پلدختر وصل شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه با تلاش های انجام پذیرفته برق روستاهای پلدختر وصل شده است در این رابطه گفت: در پی بارندگی شب گذشته در شهرستان پلدختر بر اثر رعد و برق شدید برخی از تاسیسات خطوط انتقال برق آسیب دیدند.

امرایی بیان کرد: در همین راستاتعداد ۱۳ گروه جهت رفع خسارات و قطعیها به سراسر استان اعزام شدند و نسبت به وصل ارتباط مشترکان اقدام کردند.

وی افزود: میزان خسارات قید شده تا کنون حدود ۵۰۰ میلیون ریال بوده که پس از بررسی نهایی مقدار خسارات وارده اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.