بردسکن - امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در حلب گفت: آزاد سازی حلب در سایه وحدت و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل کفر و استکبار بود.

در سایه استقامت  می توان به آرمان و اهداف متعالی رسید

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی  با تاکید بر اینکه اگر مردم بدانند مقاومت و ایستادگی نتیجه بخش است بیشتر به آینده امیدوار می شوند افزود : در سایه استقامت  می توان به آرمان و اهداف متعالی رسید و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و پلید ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه سوریه و عراق خاکریز اول ما است افزودآزاد سازی حلب در سایه پایداری و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل کفر و استکبار بود و امید است به زودی خبر آزادی موصل نیز شنیده شود.

وی اد امه داد:  همه کشورهای اسلامی باید به این مهم توجه کنند که با وحدت و ایستادگی می توان در مقابل دشمنان به پیروزی دست پیدا کرد و نباید هیچگاه در برابر دشمنان کوتاه بیایند.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه نباید برخی از افراد و گروهها انتقاد کردن را به معنای اختلاف تلقی کنند یادآورشد : انتقاد باعث رشد و توسعه جامعه می شود و  باید مسئولان نیز انتقاد پذیر باشند.

 وی با اشاره  به بیست و هفتم آذرماه سالروز شهادت اسوه علم و تقوی، مجاهد نستوه، شهید آیت الله دکتر مفتح ا اظهار داشت : به پاسخ خدمات متقابل این عالم وارسته در دو سنگر دانشگاه و حوزه، این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفته و به واقع؛ یکی از برکات و پیامدهای انقلاب فرهنگی را می توان وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: خون شهدا در طول تاریخ انقلاب وحدت آفرین بوده است و ملت ایران با وحدت و همدلی که دارد حول محور ولایت حرکت می کند و  نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

وی افزود: امروز  حوزه و دانشگاه به عنوان دو مرکز دینی و علمی در حوزه تعلیم کنار یکدیگر قرار دارند و از ظرفیت و پتانسیل های خود در راستای پشبرد اهداف عالیه نظام گام برمی دارند. وی  ضمن گرامی داشت روز راهداری و حمل و نقل گفت: راهداران با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود همواره در جاده‌ها تلاش و جدیتشان بر این است تا گشایشی در حرکت مردم ایجاد کنند و فرشتگان نجات انسان ها هستند که اقدام دلسوزانه و تلاش خستگی‌ناپذیر آنها شایسته تقدیر است.

وی  اضافه کرد: راهداران خادمان بی ادعا می باشند که در سرمای طاقت فرسا با کمال خلوص و در پی خدمت صادقانه به هموطنان خویش و حفظ و حراست از سرمایه های ملی کشور هستند.

امام جمعه بردسکن با تبریک روز ولادت خاتم النبیاء حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) به نامگذاری این روز به نام روز اخلاق و مهرورزی اشاره کرد و گفت: برخی ها در جامعه خوش اخلاق و در خانواده بد اخلاق و خشمگین هستند، خانواده یک واحد کوچک اجتماعی بوده و اگر خانواده ها با هم مهربان باشند، جامعه نیز به سمت و سوی مهربانی سوق پیدا می کند.

وی اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد  برخی از بد اخلاقی ها در جامعه هستیم که این مهم بیانگر این است که از خلق نبوی فاصله گرفته ایم و برماست که این مهم را در زندگانی خود نهادینه کنیم. امام جمعه بردسکن افزود: ما نباید خانواده  را تبدیل به اعمال  قدرت کنیم بلکه باید کاری کنیم که عواطف اسلامی در آن بروز کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.