مشهد- مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به استقبال ۳ برابری دانشجویان از اردوهای رضوی نسبت به سال گذشته گفت:‌ پیش بینی می شود تا پایان سال جاری حدود ۴۰ هزار نفر از دانشجویان به این اردو اعزام شوند.

۴۰هزار دانشجو کشور به مشهد اعزام می شوند/استقبال ۳برابری دانشجویان از اردوهای رضوی

به گزارش قدس آنلاین، فضل الله ایرجی کجوری با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۳ هزار نفر به اردوهای رضوی اعزام شدند، یادآور شد: تعداد این اعزام ها برای امسال از ۱۶ هزار نفر عبور کرده و امیدواریم در بهمن ماه ۹۵ تعداد آن را حداقل به دو برابر افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه امسال تعداد شرکت کنندگان و تعداد برگزاری اردوهای رضوی نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است، افزود: تا پایان سال جاری پیش بینی حضور ۴۰ هزار نفر در این اردو را داریم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به کیفیت برنامه ریزی ها برای اردوهای رضوی افزود: یکی از برنامه های متنوعی که برای اولین بار انجام شد اعزام دانشجویان متاهل از دانشگاه تربیت مدرس و اعزام دانشجویان غیرایرانی از دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در دو گروه دختران و پسران بود.

وی ادامه داد: سال گذشته همچنین اردوهای وحدت را در اردوهای رضوی به منظور حضور دانشجویان اهل سنت داشتیم که امسال هم این اردوها رونق گرفته و دانشگاه های بیشتری داوطلب شرکت در این اردو هستند.

ایرجی کجوری اظهار داشت: از آنجا که در مشهد مقدس ارتباط خوبی با سازمان های مختلف از جمله آستان مقدس رضوی برقرار کرده ایم می توانیم از برخی امکانات آنها هم استفاده کنیم و در واقع آنها علاقمندند دانشجویان بخصوص زیارت اولی ها از آن امکانات بهره ببرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.