ساری-بر اساس جدول پیش بینی هفتگی هواشناسی مازندران، ناپایداری جوی تا پایان هفته جاری میهمان مازندرانی ها و مسافران این استان است.

ناپایداری جوی تا پایان هفته میزبان مازندران است/ارتفاع امواج به ۳ متر می رسد

به گزارش قدس آنلاین، جدول پیش بینی چهار روزه هواشناسی مازندران نشان می دهد که از اواخر امروز هوای استان از غرب به تدریج بارانی می شود که با ورزش باد نسبتا شدید و بارش برف در ارتفاعات همراه خواهد بود.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که با فعال شدن سامانه جدید بارشی در استان از اواخر امروز شنبه ، دمای هوای مازندران فردا دستکم پنج درجه سردتر می شود .

این وضعیت فردا یکشنبه نیز با کاهش دما ادامه می یابد و دمای هوای استان در گرم ترین زمان با ۵ درجه کاهش نسبت به امروز ، به ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

دمای هوای امروز مازندران در گرم ترین زمان ۱۳ درجه بالای صفر پیش بینی شده است که در سردترین زمان شب به ۴ درجه خواهد رسید.

صیادان مراقب باشند

هواشناسی مازندران همچنین با انتشار اطلاعیه ای به صیادان و فعالان دریای خزر نسبت به وزش باد شدید از عصر امروز شنبه هشدار داد .

به نوشته این اطلاعیه ، بیشینه سرعت وزش باد در سواحل و دور از ساحل ۱۵ متر بر ثانیه می رسد که سبب می شود تا بیشینه ارتفاع موج درمرکز و غرب استان در مناطق دور از ساحل تا ۳.۵ متر و در مناطق نزدیک ساحل و برای دور از ساحل شرق استان ۳ متر و در مناطق نزدیک ساحل تا ۲.۵ متر برسد.

هواشناسی به فعالان دریای خزر در استان مازندران به خصوص صیادان و دریابانان توصیه کرد از بعد از ظهر امروز شنبه با هماهنگی مسئولان بنادر و شیلات نسبت به فعالیت در دریا مراقبت های لازم را به عمل آورند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.