کرج-امام‌جمعه فردیس در واکنش به مزایده فروش ۱۲ هزار مترمربع زمین در این شهر توسط شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه انتخابات مستقل شورای اسلامی فردیس در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد، شهرداری کرج می‌خواهد زمین سوخته تحویل مردم این شهر دهد.

برابر اقدام شهرداری کرج ساکت نمی مانیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی افزود: در جمع مردم فردیس افزود: متأسفانه شهرداری کرج اقدام به فروش ۱۲ هزار مترمربع زمین در فردیس کرده و قصد دارد آن را برای پروژه‌های کلان‌شهر کرج هزینه کند.

وی با تأکید بر اینکه به‌طورقطع عموم مردم شهرستان فردیس از ظلمی که شهرداری کرج به آنان روا می‌دارد، نخواهند گذشت، تصریح کرد: شهرداری کرج به دلیل اینکه بر اساس قانون و انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده نمی‌تواند فردیس را همچون گذشته برای خود حفظ کند، اقدام به فروش این زمین‌ها کرده است.

حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه می‌خواهند با این‌گونه کارها، منبع درآمد و دست اعضای شورای اسلامی و شهردار آینده فردیس را برای خدمت به مردم خالی کنند، گفت: بر اساس وظیفه در قبال این اقدام شهرداری کرج ساکت نخواهم نشست و اجازه تضییع حقوق مردم شریف این شهرستان نخواهم داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.