تبریز- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: در دهه فجر امسال ۴۷ روستای شهرستان میانه به شبکه سراسری گاز وصل می‌شود.

 ۴۷ روستای شهرستان میانه به شبکه سراسری گاز  متصل می شوند

به گزارش قدس آنلاین، ولی‌الله دینی هنگام بازدید از طرح انتقال گاز به شرکت فولاد آذربایجان در شهرستان میانه گفت: در دهه فجر امسال با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات گازرسانی به ۴۷ روستای شهرستان میانه به پایان می‌رسد و ساکنان ۳ هزار نفری این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: امسال همچنین کار گازرسانی به طرح توسعه مجتمع فولاد آذربایجان با حجم ۵۰ هزار مترمکعب به بهره‌برداری می‌رسد و همزمان با ایام الله دهه‌فجر افتتاح خواهد شد.

دینی میزان گاز ورودی به شهرستان میانه را حدود ۵۰ هزار متر مکعب اعلام کرد و گفت: با افتتاح طرح تامین گاز مجتمع فولاد آذربایجان این میزان به بیش از ۱۰۰ هزار مترمکعب افزایش خواهد یافت.

مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی حجم گاز مصرفی روزانه مردم در استان را بیش از ۳۷ میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: اگر مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند قطع گاز اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: در روزهای گذشته حجم مصرف گاز در آذربایجان شرقی حدود ۳۱ میلیون متر مکعب بود اما به علت برودت هوا و بارش برف این میزان به بیش از ۳۷ میلیون متر مکعب رسیده است و مردم می‌توانند با یک درجه کاهش دمای منزل خود مانع از افت فشار و یا قطعی گاز شوند.

دینی با تاکید بر اینکه میزان گاز ورودی به استان حدود ۳۷ میلیون مترمکعب است، افزود: با مشارکت مردم و تلاش کارکنان شرکت گاز تاکنون قطعی گاز در نقاط مختلف استان رخ نداده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد که با تداوم این همکاری مردم در صرفه‌جویی گاز، امسال نیز بدون مشکل فصل سرما سپری شود.

دینی نقش رسانه‌ها را در آگاه‌سازی مردم برای صرفه‌جویی در مصرف گاز مهم دانست و بر تبیین اهمیت آن در زندگی مردم تاکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.