رشت - مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر صرفه جویی و مدیریت در مصرف گاز برای برقراری جریان پایدار گاز همه مشترکان تاکید کرد.

شهروندان در مصرف گاز منازل صرفه جویی کنند

به گزارش قدس آنلاین،جمشید ظهیری از همه مشترکان گاز استان خواست تا با صرفه جویی در مصرف گاز، از افت احتمالی فشار گاز جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه گستره سرما اکثر نقاط کشور را در بر گرفته و همچنان تداوم دارد، بایستی با مدیریت مصرف، پایداری جریان گاز را برای همه هموطنان مان حفظ کنیم.
ظهیری دمای مناسب برای محیط منازل را بین 18 تا 21 درجه عنوان و تصریح کرد: با توجه به سرد شدن هوا، مصرف گاز افزایش یافته از این رو ، با رعایت صرفه جویی علاوه بر برقراری جریان گاز برای همه هم میهنان، هزینه کمتری را بر اقتصاد خانوار تحمیل کنیم.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارش باران و برف، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعد و برق تا اواسط هفته مهیاست.
آسمان امروز (یکشنبه) گیلان نیز ابری و مه آلود، همراه با بارش برف و باران، اواخر وقت کاهش ناپایداری پیش بینی شده است.
935
هزار مشترک گازخانگی در گیلان وجود دارد که 280 هزار مشترک روستایی و مابقی شهری هستند. همچنین 96 جایگاه سی ان جی و پنج هزار مشترک صنعتی در استان وجود دارد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.