بازگشت حلب به آغوش وطن، تحت حمایت "بشار اسد" –رئیس جمهور سوریه- پرچم های ننگ را در هم شکسته و پشت توطئه گران را خم کرده است.

پیروزی حلب، ضربه مهلکی بر طرح تجزیه طلبانه غرب در منطقه

"پانوراما الشرق الاوسط" در مقاله ای به قلم "احمد الحباسی" نوشت: یک بار دیگر، شورای امنیت جلسه برگزار می کند، کلاغ ها به صدا در آمده و با نسبت دادن تمام اشتباهات دنیا به بشار اسد، برای حقوق بشر اشک تمساح می ریزند.

یک بار دیگر، "سامانتا پاور" –نماینده آمریکا در سازمان ملل- صدای خود را بلند کرده و اتهامات ساختگی و کینه توزانه خود را متوجه دولت سوریه می سازد و یک بار دیگر، آمریکا تلاش می کند تا از زبان نماینده زشت سیرت خود اینگونه به جهانیان القا کند که این زن، یک قدیسه است.

در مقابل، این بار، صدایی نه از نماینده عربستان و نه از نماینده قطر که همواره بر اوضاع سوریه اشک تمساح می ریختند، در نیامد؛ ظاهرا آنها دیگر لال شده اند و پیروزی حلب، زبان هایی که از آن صدای پارس سگان و سخن نابه جا می شنیدیم را لال کرده است؛ شاید آنها سکوت عزا گرفته اند، سکوت عزا برای سرنوشتی که تروریست های تحت حمایتشان بدان گرفتار شده اند.

یک بار دیگر، آمریکا و متحدان توطئه گر آن، در سیانمایی و ترویج دروغین حقوق بشر شکست خوردند، همانطور که در ترویج دروغ خود مبنی بر تحمیل مسئولیت جنایت های تروریست ها در حلب علیه دولت سوریه شکست خوردند.

یکبار دیگر بر جهانیان مشخص شد که موضوع حقوق بشر به مانند دموکراسی، به سلاح ویرانگری در دست مقامات آمریکایی تبدیل شده است که هر زمان و علیه هرکه بخواهند استفاده و مخفی می کنند و جامعه بین الملل که دروغگویی و دوریی دولت های آمریکایی را بارها آزموده، اینبار فریب آن را نخورد.

روشن است، پیروزی حلب که به دنبال آن، موصل نیز آزاد خواهد شد، طرح تجزیه منطقه عربی را متلاشی کرد؛ چراکه این توطئه گران، تمام استراتژی خود را بر اشغال عراق و سوریه، به واسطه گروه های تروریستی سعودی در موصل و حلب به عنوان دو پایگاه آغاز و نیز تلاش برای براندازی دولت بشار اسد متمرکز کرده بودند و در نتیجه، بازگشت حلب و موصل به آغوش سوریه و عراق، ضربه سهمگین و محکمی را بر تمام استراتژی مذکور وارده آورده است؛ از این رو، دستگاه اطلاعات ترکیه و اردن باید سریعا برای بیرون بردن باقی تروریست ها از هر راه ممکن، اقدام کنند.

براین اساس و آنگونه که به نظر می رسد، بازگشت حلب به آغوش وطن، تحت حمایت "بشار اسد" –رئیس جمهور سوریه- پرچم های ننگ را در هم شکسته و پشت توطئه گران را خم کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.