دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری فردا (دوشنبه) از سند منشور حقوق شهروندی رونمایی می کند.

رونمایی از منشور حقوق شهروندی فردا با حضور رییس جمهور

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از ایرنا، الهام امین زاده افزود: سه سال درباره این سند کار مطالعاتی بسیاری انجام شده و سعی کرده ایم فرهنگ شهروندی گفتمان قالب در کشور شود.
وی ادامه داد: در مورد این سند بین قوای سه گانه و اقشار مختلف مردم اشتراک دیدگاه وجود دارد و رییس جمهوری از سند نهایی رونمایی خواهند کرد و این سند به ملت ارائه خواهد شد.
به گفته امین زاده، در آیین رونمایی از سند منشور حقوق شهروندی، اقشار مختلف مردم، سازمان های مردم نهاد و حقوقدانان حضور خواهند داشت.
روابط عمومی معاونت حقوقی رییس جمهوری نیز اعلام کرد: رییس جمهوری در وفای به عهد و پیمانی که با مردم بسته است، منشور حقوق شهروندی را روز دوشنبه ۲۹ آذر امضا خواهد کرد.
معاونت حقوقی رییس جمهوری افزود: رییس جمهوری در راستای حمایت از حقوق ملت که برای آن سوگند یاد کرده است، برای اجرای بخش مهمی از قانون اساسی که متضمن حقوق ملت است و با اعتقاد به کرامت و ارزش والای انسانی منشور حقوق شهروندی را امضا می کند.
امضا و رونمایی از منشور حقوق شهروندی با حضور مقامات، مسوولان و جمع بزرگی از حقوقدانان، وکلا، اساتید حقوق سراسر کشور و نیز جمعی از فعالان حوزه حقوق بشر و شهروندی انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.