معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: هزینه هر ماه تامین اجتماعی ۵۲۰۰ میلیارد تومان است.

تامین اجتماعی هر ماه ۵۲۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از میزان، رحیم اردلان در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی، افزود: معاونت اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی  وظیفه پشتیبانی از ٦ معاونت دیگر این سازمان را بر عهده دارد.  
 
وی ادامه داد: ۵۲۰۰ میلیارد تومان در هر ماه هزینه سازمان است که ۴۱۰۰ میلیارد در بیمه ای وصول درآمد می شود و مابقی آن باید با تدبیر مناسب بدست آید.  
 
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: پرداخت متمرکز مستمری ها از اقدامات اساسی این سازمان است که با همکاری و هماهنگی کامل تمامی بخش ها در حال اجرا است.  
 
اردلان اضافه کرد : ۳۸ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی تاکنون به مشهد مقدس اعزام شده اند و طرح کرامت رضوی  نیز برای این افراد در حال انجام است.  
 
وی با بیان اینکه ارتقاء خدمات سازمان و پرداخت وام های بلند مدت و خدمات مختلف در حال  انجام است، گفت : بیمه تکمیلی و کمک هزینه های درمانی و ارتقای خدمات رفاهی از سوی این معاونت در حال انجام است.  
 
معاون اداری و مالی تصریح کرد: در حوزه بیمه ای بیش از ۸۰ درصد ردیف های شغلی سازمان تکمیل شده و مشکلی در رابطه با کمبود نیروی انسانی وجود ندارد و بکارگیری پزشکان در سازمان تامین اجتماعی نیز به نحو مناسب انجام می شود.  
 
اردلان همچنین از تصویب سه رشته دانشگاهی مدیریت تأمین اجتماعی، حقوق تأمین اجتماعی و اقتصاد تأمین اجتماعی خبر داد.
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.