پایگاه اینترنتی دیلی‌نیوز گزارش داد که حلب نمایانگر بحران اراده اخلاقی و سیاسی غرب و به ویژه سقوط و فروپاشی حاکمیت و مدیریت آمریکا است.

دیلی نیوز: حلب نمایانگر بحران اراده اخلاقی و سیاسی غرب و سقوط مدیریت آمریکا است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، پایگاه اینترنتی «دیلی نیوز» در سرمقاله‌ای تحت عنوان «بحران در حلب» نوشت که نبرد برای شهر «حلب» هم برای دهها هزار نفری که در این شهر محاصره شده‌اند و هم برای آینده سوریه در حال ختم شدن به فاجعه است.

این گزارش سپس ادامه داد که بحران در حلب، ابعاد مختلفی دارد و «دیوید میلیبند» وزیر خارجه اسبق انگلیس که هم‌اکنون ریاست کمیته بین‌المللی نجات را برعهده دارد، در خصوص حلب گفته است «حلب نشان دهنده مرگ احترام به قوانین بین‌المللی و قوانین جنگ است».

طبق این گزارش، سقوط حلب همچنین به مفهوم از بین رفتن چشم‌انداز پایان جنگ داخلی سوریه و همچنین از بین رفتن موجی از آوارگان و تروریسم بین‌المللی که در نتیجه این جنگ در حال به وجود آمدن هستند، می‌باشد.

این گزارش سپس ادامه داد، حلب نمایانگر بحران اراده اخلاقی و سیاسی غرب و به ویژه سقوط و فروپاشی حاکمیت و مدیریت آمریکا است.

این گزارش در توضیح این مسئله نوشت، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا با امتناع از مداخله در سوریه، خلائی را ایجاد کرد روسیه و ایران آن را در سوریه پر کردند.

دیلی‌ نیوز، سیاست همکاری آمریکا با روسیه برای برقراری آتش‌بس در سوریه را اینگونه توصیف کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه هدفی جز به نمایش گذاشتن تحقیرآمیز ضعف آمریکا نداشت.

این گزارش در پایان اینگونه نوشت، «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل اقدامات دولت سوریه، روسیه و ایران در تحولات حلب را محکوم کرد اما اعتراف نکرد که این لکه بحران حلب همچنین بر روی خود او، رئیس‌جمهور آمریکا و آبرو و اعتبار آمریکا نیز افتاده است. آنهایی که با پیامدهای طولانی‌مدت فاجعه سوریه کنار آمده‌اند، بعید است که قابل بخشش باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.