ساری- مسئول دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایش های سنتی سیاه بازی از استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره در ساری خبر داد و گفت: با تصویب مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این جشنواره در تقویم سالانه آن مرکز قرار گرفت.

دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری سیاه بازی در ساری مستقر شد

منصور علی اصغری در گفتگو با قدس آنلاین افزود: ۷ گروه نمایشی از استان های یزد، همدان، تهران، گلستان، سمنان و زنجان، نمایش هایشان را در ساری اجرا می کنند.

وی تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را ۴۷ اثر از ۲۰ استان کشور اعلام و اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ هنرمند پیشکسوت و جوان سیاه بازی از ۶  تا ۹ دی ماه در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد مازندران به ایفای نقش می پردازند.

مسئول دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایش های سنتی سیاه بازی، نشست صمیمی کارگردان‌ها و رئیس دبیرخانه انجمن نمایش‌های سنتی - آیینی کشور، همچنین کارگاه آموزشی فشرده برای استفاده هنرمندان در کنار نمایش آثار را از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان و خاطرنشان کرد: نمایش های برتر به جشنواره بین المللی نمایش های سنتی راه می یابند.

علی اصغری یادآور شد: علی نصیریان هنرمند برجسته و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و داوود فتحعلی بیگی بازیگر و کارگردان تئاتر و رییس دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی نمایش های سنتی از میهمانان ویژه و داوران مرحله نهایی جشنواره می باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.