ساری- فرماندار قائمشهر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: عده ای در فضای مجازی به دور از انصاف به دنبال تنش زایی در مسائل تیم نساجی هستند و لذا انتظار می رود تا مردم و به ویژه رسانه ها اسیر این جوسازی ها نشوند.

مردم اسیر جوسازی علیه تیم نساجی نشوند/اعتباری به باشگاه تزریق نشده است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی محمدی با بیان اینکه عده ای قصد دارند تا عظمت و بزرگی باشگاه نساجی را فدای خواسته های شخصی خود کنند بیان کرد: به طور قطع روزی فرا خواهد رسید که بنده در جمع هواداران نساجی همه اتفاقات را توضیح خواهم داد ، اما الان به دلیل نقل و انتقالات صورت گرفته نمی توانم چیزی را بازگو کنم.

فرماندار قائمشهر توضیح داد: مالک باشگاه نساجی حتی با وجود تنظیم زمان جلسه توسط خودش برای حل مشکل باشگاه با حضور مسئولان ، در جلسه حاضر نشد و دو بار برنامه نشست را تغییر داد.

محمدی با بیان این که هر کسی به اندازه بضاعت خود برای باشگاه نساجی قدمی برداشته است ، گفت : در جلسه ای که با حضور استاندار برگزار شد ایشان بنده و مدیر کل ورزش و جوانان را مکلف کرد که هر کدام ۲۵ میلیون تومان به باشگاه بدهیم.

وی افزود : من به عنوان نماینده عالی دولت پول را قرض گرفته ام و به مالک باشگاه نساجی داده ام تا پاره ای از مشکلات حل شود و سرجمع ۵۰ میلیون تومان به این صورت به باشگاه نساجی تعلق گرفت.

فرماندار بیان کرد: مشکلات این تیم در سال جاری به خاطر خلف وعده مالک نسبت به تعهداتش در قبال بازیکنان و کادر فنی به اوج رسید به گونه ای که از آغاز رقابت های فوتبال دسته یک جام باشگاههای کشور تاکنون بازیکنان و کادر فنی هیچ حقوق دریافت نکرده اند.

فرماندار قائمشهر با اعلام این که از حدود هفت ماه پیش تاکنون مالک باشگاه هیچ پولی به باشگاه نساجی تزریق نکرده است، گفت:در آینده تمامی پشت پرده کشاندن باشگاه به وضعیت کنونی را افشا خواهم کرد.

وی افزود : از مردم فهیم قائمشهر هم می خواهم تا اسیر جوسازی افرادی نشوند که

محمدی گفت :

فرماندار قائمشهر تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان و استان برای حل مشکل باشگاه نساجی را قابل تقدیر دانست و گفت: برای رفع مشکلات باشگاه در کمتر از ۹ روز ۳ جلسه با حضور استاندار برگزار شد.

وی افزود : از مالک باشگاه به خاطر کارهایی که تاکنون انجام داده تشکر می کنیم ولی او بر اساس قرارداد مکلف بود که مشکلات باشگاه را حل کند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.