سرمربی لیورپول می‌گوید تلاش می‌کند تا بتواند تیمش را در داربی مرسی ساید برنده از زمین خارج کند.

یورگن کلوپ: مثل ونگر به اورتون نمی‌بازم/ باید از فوتبال لذت ببریم

به گزارش قدس آنلاین، امشب دو تیم لیورپول و اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک دیدار رفت خود را در داربی مرسی ساید برگزار خواهند کرد.

لیورپول تیم سوم جدول می‌تواند با کسب امتیازات لازم به رده دوم راه یابد. یورگن کلوپ پیش از این دیدار حساس گفت: می‌دانم چه شرایطی در داربی‌ها حکمفرماست. اورتون چند هفته‌ای است که شرایط بهتری پیدا کرده ولی ما هیچ ترسی از آن‌ها نداریم. ونگر درست گفته که اورتون صلابت گذشته خود را به دست آورده ولی من مثل او به اورتون نخواهم باخت. می‌خواهم تلاش کنم تیمم سه امتیاز را کسب کند. ۲۰ دقیقه اول بازی خیلی حساس خواهد بود اما در ادامه بر مبنای این ۲۰ دقیقه بازی پیش خواهد رفت. همیشه داربی‌ها چنین شرایطی داشته است. در طول سال‌هایی که در دورتموند بودم داربی حساس روهر را برابر شالکه داشتیم که یکی از حساس ترین داربی های جهان است و نتایج خوبی نیز کسب کردیم و فکر کنم بلد باشم این بازی‌ها را ببرم.

به نقل از ایسنا، سرمربی آلمانی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: اورتون خط حمله خوبی دارد اما ما نیز با شرایط خوبی به مصاف آن‌ها می‌رویم. من به عنوان یک هوادار فوتبال دوست دارم در گودیسون پارک باشم و ببینم جو ورزشگاه چطور است. امشب باید از فوتبال لذت ببریم. بحث داربی مطرح نیست. منتظر یک جو وحشتناک از سوی هواداران اورتون هستیم. آن‌ها وظیفه دارند تیم‌شان را تشویق کنند و کار را برای ما سخت کنند و من هیچ مشکلی با آن ندارم.

لیورپول امیدوار است با برتری در این بازی به رده دوم لیگ برتر راه یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.