ارتش سوریه طی عملیاتی در جنوب این کشور قصد دارد با قطع ارتباط گروه‌های تروریستی از اردن به سوریه، مانع قاچاق سلاح به داخل خاک این کشور شود.

پاسخ سنگین ارتش سوریه به تروریست‌ها در درعا البلد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، همزمان با موفقیت‌های چشمگیر جبهه مقاومت در شهر حلب طی هفته‌های گذشته، جنوب سوریه شاهد تحرکات مشکوک گروه‌های تروریستی بوده است.

شهر راهبردی «درعاالبلد» در جنوب استان سوریه یکی از مناطق اصلی تحرکات تروریست‌ها به شمار می‌آید که هم مرز با کشور اردن است اما تاکنون نیروهای مقاومت به خوبی توانسته‌اند توطئه آنان را خنثی کنند.

در هفته های گذشته نیروهای اطلاعات ارتش سوریه به این شهر راهبردی نفوذ کرده‌اند و با ورود به پایگاه های تروریست‌ها توانسته‌اند تعداد زیادی از آنان را در عملیات‌های مختلف به هلاکت برسانند.

نیروهای سوری همچنین پایگاه‌های تروریست‌ها را در بخش های شمالی و غربی اردوگاه آوارگان در محله «البجابجه» به طور کامل منهدم کنند.

جنگنده های نیروی هوایی ارتش سوریه نیز با رصد لحظه به لحظه منطقه، در روزهای گذشته تروریست ها را در جنوب دانشکده فنی ( جنوب شهر درعا) هدف قرار دادند.

منطقه درعا البلد در 13 کیلومتری مرز سوریه با مرز اردن واقع شده و بخش جنوبی شهر درعا محسوب می شود و تروریست ها از این منطقه برای قاچاق سلاح و انتقال مزدوران استفاده می‌کنند.

تروریست ها پس از آموزش های نظامی در خاک اردن از این منطقه وارد خاک سوریه می شوند.

در حال حاضر حدود 70 درصد از شهر درعا از جمله محله های شمالی، غربی و شرقی از جمله «القصور،السبیل، منطقه صنعتی، ضاحیه درعا، السحری،تیپ 132 ارتش، المناشیه» تحت کنترل نیروهای سوری است.

با شکست سنگین گروه های تروریستی در شمال سوریه به ویژه شهر حلب، اتاق عملیات تروریست ها در جنوب این کشور فعال شده و حال باید منتظر ماند و دید آیا تروریست ها با فرمان رهبران فرا منطقه ای به دنبال شکست آتش بس و شعله ور کردن جبهه‌های مخلتف هستند یا خیر؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.