نخست وزیر عراق با اعلام اینکه نیروهای این کشور پیروزی های بزرگی علیه داعش کسب کرده اند از نزدیک بودن تسلط بر اغلب مناطق شهر موصل خبر داد.

پیروزیهای بزرگی علیه داعش کسب کردیم/تسلط بر اغلب مناطق موصل بزودی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق روز سه شنبه اعلام کرد که نیروهای عراقی در نبردهای جاری علیه گروه تروریستی داعش به پیروزی های چشمگیری دست یافته اند.

حیدر العبادی با اشاره به نزدیک بودن تسلط بر اغلب مناطق شهر موصل افزود که عراق امروز از برهه گذشته قویتر شده است.

نخست وزیر عراق در نشستی خبری در بغداد گفت: عراق امروز از گذشته قویتر شده است و ما به پیروزی های بزرگی علیه گروه تروریستی داعش دست یافته ایم.

حیدر العبادی با رد اخبار برخی رسانه های داخل و خارج عراق درباره توقف عملیات آزادسازی موصل تاکید کرد که داعش در طول این عملیات از نزدیک به ۹۰۰ خودروی بمب گذاری شده علیه نیروهای امنیتی استفاده کرده است. وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی توانسته اند این خودروها را منهدم نمایند از افول توان داعش در این زمینه خبر داد.

نخست وزیر عراق همچنین افزود که نیروهای عراقی بزودی بر اغلب مناطق شهر موصل تسلط خواهند یافت.

لازم به ذکر است که نیروهای مشترک عراق به عملیات آزادسازی موصل از سیطره گروه تروریستی داعش ادامه می دهند و طی این عملیات پیروزی های زیادی کسب نموده اند. این عملیات پس از آن آغاز شد که حیدر العبادی نخست وزیر عراق اواخر مهرماه گذشته رسما آغاز آن را اعلام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.