ایلام- فرماندار شهرستان مهران گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد زوار، تلاش خواهد شد تا کمربندی غربی شهر مهران را تا اربعین سال آینده، احداث کنیم و به بهره برداری برسانیم.

کمربندی غربی مهران تا اربعین سال آینده احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین، مراد ناصری در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: در اربعین امسال تمام مردم و مسوولین با اراده و همت خاص خود، نمادی از وحدت و همگرایی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: با توجه حجم زیاد تردد زائران عتبات عالیات در مرز مهران، ایجاد کمربندی غربی مهران می تواند بار ترافیکی این مرز را در ایام اربعین کاهش دهد.

فرماندار شهرستان مهران بیان داشت: با رایزنی با معارضان و کسب رضایت آنها، تلاش خواهد شد تا هر چه سریعتر این کمربندی را آماده و تکمیل کنیم.

مراد ناصری به مشکلات جدید و پیش بینی نشده در اربعین امسال اشاره کرد و یادآور شد: باید تلاش کرد تا برای اربعین سال آینده مشکلات مرز بین المللی مهران به حداقل برسند.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات سال گذشته در اربعین سالجاری نداشتیم اما امسال یک سری مشکلات جدید پیش آمد که باید با برنامه ریزی مناسب در جهت مناسب سازی و رفع آنها اقدام شود.

فرماندار شهرستان مهران اقدامات انجام گرفته در شهرستان مرزی مهران را مثبت ارزیابی و تأکید کرد: چهار بانده شدن مسیر مهران- ایلام و کارهای در دست اقدام ، نشانگر توجه به زیرساخت های این شهر مرزی است.

مراد ناصری گفت: برای اربعین سال آینده باید تلاش کرد تا مشکلات مرز بین المللی مهران را به حداقل برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.