بیرجند: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح شنبه 4دی ماه به استان خراسان جنوبی سفر می کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به خراسان جنوبی سفر می کند

داود شهرکی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در بیرجند با اشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان خود به خراسان جنوبی اظهار داشت: این هیئت روز شنبه به منظور بازدید از تعدادی پروژه های صنعتی و معدنی استان وارد استان می شوند.

شهرکی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح شنبه بعد از ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند به وسیله بالگرد به منظور بازدید از معادن شاهکوه عازم شهرستان نهبندان می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بازدید از شرکت چدن کویر خاوران  در شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف  نیز در صبح شنبه در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: پس از  بازدید از شرکت چدن کویر خاوران  وزیر و معاونان  به شهرستان طبس سفر ، با امام جمعه  این شهرستان خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر دو روزه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت عملیات اجرایی کارخانه فراوری طلا و کارخانه سنگ بری آستان قدس رضوی و طرح توسعه محدوده ذغالی پروده چهار توسط شرکت تهیه و تولید آغاز می شود.

وی افزود :دیدار با مدیران واحد های زغالی وبازدید از کارخانه کک طبس  و  معادن زغالسنگ از دیگر برنامه های سفر وزیر صنعت ومعدن  به شهرستان طبس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.