عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به یورش نظامیان رژیم به منزل شیخ عیسی قاسم، هدف آن را ارسال پیام برای متحدانش دانست.

هدف آل خلیفه از یورش به منزل شیخ عیسی قدرت نمایی برای متحدانش بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، نماینده سابق پارلمان بحرین و از اعضای جمعیت الوفاق بحرین در گفتگو با العهد به تشریح علت یورش نظامیان آل خلیفه به منزل رهبر شیعیان این کشور پرداخت.

در همین راستا، «جلال فیروز» از اعضای ارشد جمعیت الوفاق بحرین درباره حمله به منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد: رژیم بحرین از طریق این حمله در صدد است تا پس از نشست منامه این پیام را به متحدان خود ارسال کند که خودش می تواند امور بحرین را مدیریت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اقدام امروز با هدف بازداشت شیخ عیسی صورت گرفت. زیرا نظام حاکم بر بحرین در صدد این کار است اما قیام مردم مانع از بازداشت ایشان شد. اهالی منطقه الدراز تاکنون توانسته اند با اقدامات رژیم آل خلیفه برای تحقق اهدافش مقابله کنند. آل خلیفه به دنبال این است که تحرک مردم نابود شود و برای این منظور رهبران این حرکت را هدف قرار داده است.

عضو ارشد جمعیت الوفاق بیان داشت: حکام بحرین برای پایان این ماه و جلسه پایانی محاکمه آیت الله عیسی قاسم نقشه ای در ذهن دارند. آن ها برای این نقشه خود از فرصت اعیاد میلاد مسیح در غرب استفاده می نمایند تا مقدمه سازی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: ائتلاف سعودی ها در سوریه، یمن و عراق با شکست مواجه شده است.

گفتنی است، نظامیان آل خلیفه صبح امروز به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین یورش بردند. در همین حال علمای بحرین از مردم این کشور خواسته اند که در حمایت از شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز گردهم آیند. گفته می شود میان برخی شهروندان و نظامیان رژیم بحرین در منطقه الدراز، درگیری رخ داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.