اراک- همایش حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان محلات با همکاری انجمن حمایت از خانواده های زندانیان و دانشگاه پیام نور مرکز محلات با حضور این خانواده ها و جمعی از مسئولان محلات در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز محلات برگزار شد.

همایش حمایت از خانواده های زندانیان در محلات برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن محمدیان دادستان محلات ظهر چهارشنبه در همایش حمایت از خانواده‌های زندانیان در محلات با اشاره به آموزه‌های دین اسلام اظهار داشت: اسلام فرموده است با کفار باید به شدت برخورد کرد واگر این طور نباشد ضربه سختی به اسلام و مسلمین خواهد خورد.

دادستان شهرستان محلات همچنین با بیان اینکه قرآن اشاره به رحماء بینهم دارد گفت: مؤمنین و مسئولین باید مهربانی و رحم به اقشار مختلف جامعه را سرلوحه کار خود قراردهند و خانواده های زندانیان باید مشمول همین بحث قرار گیرند.

حجت الاسلام محمدیان در پایان سخنان خود افزود: دادستانی شهرستان محلات در زمینه حمایت از گسترش فضا و امکانات زندان این شهرستان حمایت  کامل خواهد کرد.

دکتر زینیوند فرماندار شهرستان محلات نیز در این نشست به مسائل مربوط به حمایت از خانواده های زندانیان پرداخت و برنامه های آینده خود را در رابطه با گسترش فضا و امکانات زندان بیان کرد .

گفتنی است در پایان این مراسم بسته های آماده شده حاوی مواد غذایی از طرف انجمن حمایت از خانواده های زندانیان به ایشان اهدا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.