مشهد- گاز مونوکسید کربن در نخستین روز زمستان جان در استان خراسان رضوی جان یک جوان در نیشابور و یک مادربزرگ و نوه اش را در فریمان گرفت.

قاتل خاموش جان ۳ نفر را در خراسان رضوی گرفت

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی نیشابور اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پزشکی نیشابور در صبح روز اول دی ماه و اعلام یک مورد گاز گرفتگی در یکی از روستاهای اطراف نیشابور، سریعا دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

محمد شوروزی  ادامه داد: این حادثه سه مصدوم جوان داشت که متاسفانه یکی از آن‌ها قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بود و تلاش تکنسین‌های اورژانس برای احیا قلبی ریوی بی‌نتیجه ماند.

وی تصریح کرد: دو مصدوم دیگر این حادثه که شرایط مناسبی نداشتند پس از دریافت اقدامات درمانی لازم در صحنه حادثه، جهت ادامه درمان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند و بر پایه آخرین گزارش، حال عمومی آن‌ها مناسب گزارش شده است.

همچنین رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به گاز گرفتگی مادر بزرگ ۵۳ ساله و نوه پنج ساله در یکی از روستاهای فریمان گفت: این حادثه در یکی از واحدهای مسکونی روستای تقی آباد شهرستان فریمان به علت انتشار گاز مونواکسید کربن روی داد.

شهرام طاهرزاده اظهار کرد: علت انتشار گاز، مسدود شدن لوله بخاری ساختمان به علت ایجاد لانه کبوتر در آن بوده است.

وی گفت: اجساد این دو تن توسط ماموران انتظامی به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: همشهریان توصیه می‌شود از روشن کردن بخاری بدون دودکش در فضاهای بسته به شدت خودداری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.