شهرکرد-طی مراسمی با حضور مسوولان محلی جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد در شهر کرد تجلیل شدند

جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، شامگاه چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار از تعدادی جانبازان قطع نخاعی و همچنین جانبازان بالای ۷۰ در صد تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام جانبازان را سرمایه های اصلی نظام و انقلاب برشمرد و تصریح کرد، جانبازان امروز به معنای شاهدان و افتخارات ۸ سال دفاع مقدس هستند که در  دفاع از کیان و ساحت نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه وجود از سلامت و آسایش خود گذشتند تا امروز ما در آسایش باشیم.

نکونام تصریح کرد: تا به حال دقت کردید، اگر مشکلی برای یک عضوی از بدنتان بوجود بیاید چقدر درمانده و مستاصل خواهید شد، چقدر غمگین و احساس غبن می کنید، ولی شاهد هستید این جانبازان با سربلندی و صبوری همه مشکلات را تحمل نموده و حاضرند اگر در جای دیگری به حضور آنان نیاز باشد با کمال افتخار شرکت کرده و از مقدسات نظام اسلامی دفاع کنند.

وی یادآور شد: امروز همه باید قدردان خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بالاخص جانبازان و جانبازان قطع نخاع که روی این ویلچرها با چه مشقات و ناملایماتی دست و پنجه نرم میکنند.

نکونام تأکید کرد: مسئولان همه باید از خودگذشتگی و ایثار جانبازان تجلیل نموده و حل مشکلات این عزیزان را سرلوحه امور خود  قرار دهند و بدانند که خدمت به جانبازان، خدمت به نظام و خدمت جاودانه ای خواهد ماند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از تعداد ۲۰ نفر از جانبازان قطع نخاع و بالای ۷۰ درصد تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.