رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت گفت: تحولات اخیر نشان داد که می‌توان بدون آمریکا و غرب به دستاوردهای بزرگی چون مبارزه با تروریسم در منطقه دست یافت.

تحولات اخیر منطقه نشان داد بدون آمریکا هم می‌توان با تروریسم مبارزه کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (پنجشنبه 2 دی ماه) با عدنان حسن محمود سفیر سوریه در تهران که بعد از پیروزی های حلب و به منظور بررسی آخرین تحولات و گزارش موضوعات متنوع به انجام می‌رسید دیدار کرد.

در این دیدار ولایتی با تبریک پیروزی‌های به دست آمده برای دولت و ملت سوریه گفت: ملت و دولت ایران از این پیروزی‌ها که حاصل حدود 6 سال مقاومت و ایستادگی است در کنار ملت و دولت سوریه خوشحال هستند و تحولات اخیر نشان داد که می‌توان بدون آمریکا و غرب به دستاوردهای بزرگی چون مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در منطقه دست یافت.

مشاور مقام معظم رهبری تأکید کرد: حتما سوریه به رهبری رئیس جمهور آن امروز قدرتمندتر از قبل است و دیگر کشورهای حامی تروریسم و افراط گرایی و برخی از حامیان منطقه‌ای و همچنین رژیم صهیونیستی نمی‌توانند تهدیدی برای این مردم و دولت مقاوم محسوب گردند.

ولایتی تصریح کرد: باید تلاش کرد که این پیروزی ها مستمر و محفوظ بماند چرا که دشمنان تلاش بیشتری برای شکست مقاومت خواهند داشت و این مهم بی تردید با هوشیاری و همکاری می تواند خنثی و از بین برود.

سفیر سوریه در تهران هم با ارائه گزارشی از آخرین تحولات ضمن تشکر از این دیدار گفت: حامل پیام تشکر و سلام رئیس جمهور سوریه از طریق شما برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دولت و ملت ایران هستم و امیدوارم شاهد پیروزی های بیشتر و فراوان تر باشیم و بعد از پیروزی های حلب شادی و خرسندی مردم و ملت بزرگ ایران را به خوبی می توانستیم مشاهده کنیم و قابل تقدیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.