گرگان-معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور از انعقاد قرار داد با هدف احداث بیمارستان های نسل جدید خبر داد.

بیمارستان های نسل جدید راه اندازی می شود/ ۱۰۰تخت بستری در گنبدکاووس افزوده شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی همتی عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در شهرهای بزرگ با چند شرکت خارجی در حال انعقاد تفاهم‌نامه برای ساخت بیمارستان‌های نسل جدید هستیم.

وی گفت: در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی بیش از ۱۰ هزار تخت بیمارستانی افزوده شده است.

  سازمان تامین اجتماعی ۷۹ بیمارستان ملکی دارد که توانسته تاکنون ۱۰ هزار تخت بستری را به واحدهای بیمارستانی کشور افزایش دهد و ۲۵ طرح  هم در حال ساخت دارد که ۱۷ بیمارستان تامین اجتماعی است و بقیه ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در مناطق محروم است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور درباره استان گلستان و طرح‌های بیمارستانی این استان هم گفت: در این مدت ۱۰۰ تخت بیمارستانی به بیمارستان گنبدکاووس افزوده شده و در مراکز ملکی کلینیک‌های تخصصی در حال احداث داریم و برخی هم کلنگ‌زنی خواهیم کرد تا سال آینده به بهره‌برداری برسند.

همتی تاکید کرد: علاوه بر بیمارستان گنبدکاووس، درمانگاه تخصصی بندرگز، کلینیک امام خمینی(ره) گرگان، بیمارستان حکیم جرجانی با متراژ وسیع به بهره‌برداری رسیده  و درمانگاه علی آبادکتول، آزادشهر، مینودشت و کلاله هم در حال بازسازی است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در سازمان هزینه‌های درمان از درآمدها بیشتر است و با آغاز طرح تحول با همه خدماتی که این طرح داشت اما هزینه‌ها را افزایش داده و اگر سازمان همکاری با این طرح نداشته باشد این طرح شکست می‌خورد که همکاری ما این طرح را به جلو می‌برد.

همتی تصریح کرد: باید برخی از هزینه‌ها اصلاح شود تا ما به کمک طرح تحول این طرح را پیش ببریم و اعتبارات و منابع ما ۴۵ هزار میلیارد تومان است اما هزینه در بخش‌های مختلف بسیار بالاتر از این میزان است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور تاکید کرد: ما باید به دنبال هزینه کردن اعتبارات در بخش‌های خاص به خصوص در درمان بیماران خاص باشیم و ما باید به دنبال نظام ارجاع و پزشک خانواده در کشور  باشیم و به صورت جدی باید این طرح اجرائی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.