۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 486063

دادگاه حکمیت ورزشی تصمیم گرفت محرومیت رئال از حضور در نقل و انتقالات را از دو پنجره به یک پنجره کاهش بدهد.

دلایل اصلی کاهش محرومیت رئال مادرید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، رئال به علت تخلف در جذب بازیکنان زیر ۱۸ سال با چنین حکمی روبرو شد. پیش از این نیز بارسلونا به همین علت، دو پنجره از خرید بازیکن محروم بود و اعتراضشان نیز راه به جایی نبرد ولی رئال با اعتراض خود توانست این محرومیت را به یک پنجره کاهش دهد ولی چرا رئال موفق شد این حکم را کاهش دهد.

با این حال، موضوع بسیار ساده بوده است. تخلفاتی که رئال مرتکب آن شده با آنچه دادگاه به خاطر آنها رئال را محروم کرده یکسان نبوده است. در واقع فیفا چند ماه پیش از اعلام محرومیت، به بارسلونا درباره جذب بازیکنان جوان هشدار داده بود ولی این هشدارها نادیده گرفته شد. باشگاه به تمسخر کمیته انضباطی پرداخت و نتایجش حالا به وضوح قابل مشاهده است.

در دیگر سو، رئال به این شکل شرایط را پیش نبرد. وقتی به آنها درباره خرید بازیکنان جوان زیر ۱۸ سال هشدار داده شد، آنها سریعا سیاستشان را برای جذب بازیکنان خارجی جوان تغییر دادند و در حالی که بارسا به خاطر جذب ۵ بازیکن محکوم شده بود، رئال تنها یک بازیکن را بر خلاف قوانین جذب کرده بود. همچنین اعتراض بارسا را ۳ قاضی بررسی کردند ولی پرونده رئال را یک قاضی سوئیسی بررسی کرده بود.

در حالی که رئال هیچگاه سابقه تخلف نداشته، انتظار می‌رفت که حکمی متفاوت از بارسا برای آنها در نظر گرفته شود. رئال در تابستان پیش رو آزاد است بازیکن جذب کند. اگر بارسا می‌خواهد در رقابت با رئال موفق شود، بررسی چنین احکام و اعتراض به آنها نمی‌تواند راهی برای جبران فاصله شان در این فصل باشد، در حقیقت آنها باید روی تیم خود تمرکز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.