مشهد- امام جمعه مشهد گفت: پیروزی حلب ثابت کرد کارشناسی کارشناسان نظامی ما به‌مراتب بالاتر از کارشناسی کارشناسان نظامی ناتو است که ادعا دارند اولین قدرت نظامی روی کره زمین هستند.

مستشاران نظامی ناتو در جنگ سوریه از سپاه شکست خوردند/فروش نفت رشد اقتصادی نیست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم امام رضا(ع)، با اشاره به وضعیت و موقعیت ایران در منطقه و جهان، اظهار کرد: فرماندهی سپاه پاسداران بر تمام کارشناسان نظامی و کارشناسان ناتو در مسئله حلب، ما را به‌عنوان یک قدرت برتر در منطقه و به‌عنوان یک قدرت برتر در شناخت جریان نظامی در دنیا در معرض نمایش همه مردم جهان قرار داده است.

وی با بیان این‌که نیروهای تروریست با مستشاری کارشناسان ناتو در مقابل رزمندگان اسلام شکست خوردند، خاطرنشان کرد: ازیک‌طرف، لشکر و ارتش سوریه و رزمندگان سوری با مستشاری نظامی نیروهای سپاه پیروز شدند، طرف مقابل که جریان تروریست تکفیری آن جریان مستشار نظامی‌اش، بزرگ‌ترین کارشناسان نظامی ناتو و غرب بودند،

انبارهای تروریست ها در حلب مملو از سلاح های غربی بود

خطیب جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ازنظر تجهیزات نظامی، اکنون که حلب را گرفته‌اند، انبارهای مفصلی از تجهیزات و سلاح‌های آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا دست نخورده کشف شده است.

وی پیروزی حلب را اثبات‌کننده توان نظامی جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: غیر از تجهیزات نظامی، کارشناسان نظامی ناتو به گروه های تروریستی در سوریه راهنمایی نظامی می کردند و این‌طرف، کارشناسان و فرماندهان نظامی از طرف سپاه پاسداران از ایران، لشکر ارتش سوریه و رزمندگان سوری را راهنمایی می‌کرد و ثابت شد که کارشناسی کارشناسان  نظامی ما به‌مراتب بالاتر از کارشناسی کارشناسان نظامی ناتوی است که ادعا دارد اولین قدرت نظامی روی کره زمین است.

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: آنان در یک اتاق کنار یک گیلاس مشروب روی نقشه کار می‌کنند، مستشاری نظامی و رزمندگان ما در خود جبهه در خاک‌ریزهای اول مقدم در کنار رزمندگان می‌رزمند و طبیعی است که این‌ها برتری بیشتری دارند.

وی افزود: مسئله حلب یک مسئله مربوط به سوریه نیست، مسئله مربوط به جهان اسلام است، این مسئله دنیا را به تکان درآورده، قدرت‌های نظامی دنیا دارند به خودشان می‌لرزند، تازه هنوز به عمق توانمندی نیروهای ایثارگر ما وارد نشده‌اند.

۱۲۷ مورد هواپیماربایی بدون موفقیت

وی به توان حفاظتی سپاه از حیثیت و آبروی نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: اکنون ۳۰ سال است حفاظت هوایی به دست سپاه پاسداران است، در این ۳۰ سال تا به حال، ۱۲۷ مورد هواپیماربایی در این مملکت اتفاق افتاده، یکی‌ از آن ها به نتیجه نرسیده است؛ در یک هواپیماربایی ۲۷ تروریست خانوادگی دخالت داشتند و ایثارگران مدافع ما و محافظان هواپیما فقط دو نفر بودند؛ دو نفر مقابل شدند با ۲۷ تروریست که می‌خواستند هواپیما را ببرند و نتوانستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: کسی هنوز سپاه را نشناخته، ما همان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم، فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری از پایان دوران دفاع مقدس تا به اکنون که قریب به ۲۸ سال است، آن قدرت و آن توان و آن نیروی نظامی را بیش از ۲۸ برابر توان بخشیده است.

مشکل اقتصادی کشور انتقال پول نفت به داخل است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: سینه ستبر رزمندگان مدافع حرم آمریکا را به خاک ذلت کشاند؛ اما در داخل کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی ناهمواری‌ها برای اقشار آسیب پذیر روز به روز در حال اضافه شدن است، رکود و بیکاری و گرانی و مشکلات معیشتی و کاهش نرخ پول ملی را نیز اضافه کنید که همه مردم را محاصره کرده است. گزارش به مردم باید باورپذیر باشد، گزارش رشد اقتصادی ۷ و ۴ دهم درصد درصد باید مستند باشد زیرا مردم این ها را می‌فهمند.

آیت الله علم الهدی گفت: مگر فروش نفت رشد اقتصادی است؟ اگر این‌گونه است پس عربستان سعودی رشد اقتصادی‌اش از همه دنیا بیشتر است. پول نفتی که فروختید چه شد؟ مشکل ما در انتقال پول نفت به داخل کشور و صرف آن بود.

وی بیان کرد: مردم ما باسواد هستند، در حوزه‌های علمیه پیچیده‌ترین مسائل اقتصادی در حال تعلیم و تعلم است، توجیه باید باورپذیر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.