بردسکن- امام جمعه بردسکن بر هر چه بهتر برگزار شدن همایش روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تاکید کرد.

ملت ایران در ۹ دی ۸۸ بساط فتنه گران را جمع کردند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن که با حضور قشرهای مختلف مردم در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ بساط فتنه گران را جمع کردند و آنها را به زباله دان تاریخ انداختن و دست آنها رو شد.

خطیب جمعه بردسکن افزود:  در واقع روز ۹ دی  امروز به یکی از یوم الله ها تبدیل شده است و سال به سال با شکوه خاصی برگزار می شود و این روز هیچ گاه از ذهن ملت با بصیر ایران فراموش نمی شود.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه مردم در روز ۹ دی با حضور خود تمامی توطئه های  فتنه گران را خنثی کردند یادآور شد : با چراغ سبز مقام معظم رهبری مردم به صورت خودجوش وارد صحنه شدند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.

 وی عنوان کرد: اگر امروز مردم با تعداد انگشت شمار فتنه گران صبوری و  عکس العملی را از خود نشان نمی دهند به خاطر اوامر مقام معظم رهبری و ولایت پذیری آنها است.

 وی اظهارداشت: امروز نظام برای دو جنایت کار که از سران فتنه هستند هزینه های زیادی را پرداخت می کند و همچنان پشت پرده سکوت مرگباری قرار گرفته اند.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: فتنه گران می خواستند با حرکات خود اصل نظام را ساقط کنند که با درایت و مدیریت بسیار شایسته مقام معظم رهبری با حضور با بصیرت مردم توطئه های آنها خنثی شد.

 وی  گفت: ملت با بصیر ایران با حضور در خطبه با شکوه خردادماه سال ۸۸ به امامت مقام معظم رهبری، راهپیمایی روز جهانی قدس، یوم الله ۱۳ آبان و حماسه ۹ دی بساط فتنه گران را برای همیشه جمع کردند.

وی همچنین از برگزاری همایش باشکوه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در روز ۹ دی با سخنرانی حجت الاسلام معادی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در محل مسجد جامع این شهر خبرداد.

امام جمعه بردسکن به روز هفتم دی ماه روز نهضت سواد آموزی اشاره کرد و گفت: امروز نهضت سواد آموزی و آموزش و پرورش با تعامل و وحدتی که دارند توانسته اند در کنار یکدیگر در بحث ریشه کنی بی سوادی گام های خوبی را انجام دهند که جای تقدیر از این عزیزان دارد.

وی عنوان کرد: امروز نظام برای هر بی سوادی که بتواند خودش را با سواد کند به جای اینکه هزینه  را به مربی پرداخت کند به  خانواده همان فرد پرداخت می کند.

وی به روز سوم دی ماه روز ثبت احوال اشاره کرد و ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات این اداره در بحث ثبت وقایع ۴ گانه گفت: خوشبختانه  بیشترین  نام های انتخابی خانواده ها در بردسکن نام اهل بیت  در ردیف های اول تا سوم قرار دارد که نشان از تقید  مردم دارد.

 وی  افزایش آمار طلاق  در جامعه را نگران کننده اعلام کرد و گفت:  متاسفانه امروز ولنگاری و فضاهای مجازی یکی از عوامل به هم پاشیدن زندگی مشترک خانواده ها شده است که همه ما وظیفه داریم برای مهار افزایش طلاق  و روند روز به گسترش این معضل چاره اندیشی کنیم. وی دربخش دیگری ازسخنانش به  ولادت حضرت مسیح و آغاز سال میلادی اشاره و این  روز را به همه مسلمانان و مسیحی ها تبریک گفت و اظهارداشت: متاسفانه اکثر پیروان حضرت مسیح  بیشترین جرم و جنایت را در دنیا دارند واین جای باسی تاسف است که آنها خودشان را منسوب به حضرت مسیح می دانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.