ابرکوه- مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه از مشارکت ۶۸۰ میلیون ریالی خیران ابرکوهی در ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان در این شهرستان خبر داد .

خیران «ابرکوه»برای تعمیر مسکن نیازمندان  ۶۸۰ میلیون ریال کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال حسینی اظهارداشت: هم اکنون تعداد ۹۹ یتیم از حمایت یک هزار حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام استفاده می کنند و در ۹ ماهه ابتدای سال جاری دو میلیارد و۸۷۰ میلیون ریال توسط حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

حسینی در خصوص نحوه مشارکت خیران در امر احداث منازل مددجویان تحت حمایت گفت: مردم نوع دوست می توانند با مشارکت در طرح رضوان  و پرداخت کمکهای خود نسبت به احداث سرپناه یا تعمیر منازل مددجویان و نیازمندان اقدام کنند، کمک در احداث و خرید مسکن، تعمیر سرویس بهداشتی، تعمیر فضای خودکفایی، احداث حمام و آشپزخانه از جمله اقدامات انجام شده در حوزه عمران و مسکن کمیته امداد است .

مدیرکمیته امداد ابرکوه با بیان اینکه احداث و مرمت منزل مددجویان تحت حمایت از اولویت‎های کاری کمیته امداد در دهه چهارم از فعالیت این نهاد است؛ تصریح کرد: خیران و نیکوکاران ابرکوهی در ۹ ماهه نخست سال جاری بابت احداث و تعمیر منازل مددجویی ۶۸۰ میلیون ریال پرداخت کردند .

وی گفت: تعداد ۵۷۰خیر ابرکوه نیز در طرح محسنین  و حمایت از خانواده های نیازمند غیر یتیم با این نهاد همکاری می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.