مشهد- یک بانوی آلمانی با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برگزید.

بانوی آلمانی به دین مبین اسلام مشرف شد/مطالعه زندگی امام حسین(ع) علت گرویدن به دین اسلام

به گزارش قدس آنلاین، «هانا نله رضا» بانوی ۲۵ ساله اهل کشور آلمان در نخستین تشرف خود به حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف و مذهب تشیع را برگزید و پس از ادای شهادتین نام «زهرا» را برای خود انتخاب کرد.

هانا نله رضا گفت: من با مطالعه کتاب های اسلامی نام زهرا را بهترین نام شناختم و امیدوارم با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و توسل به اهل بیت(ع) آنچه را که خداوند متعال برای من تکلیف قرار داده است انجام دهم.

وی افزود: علت اصلی علاقه مندی من به دین اسلام مطالعه مطالبی در مورد امام حسین(ع) و آشنایی با واقعه کربلا و شیوه به شهادت رسیدن امام حسین(ع) و یارانش است و من یک سال است که به طور غیر رسمی به دین اسلام گرویده ام، اما امروز با اقرار شهادتین در حرم مطهر رضوی به طور رسمی مسلمان و شیعه شدنم را باور کردم.  

هانا نله رضا اظهار کرد: احساس می کنم با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) یک حالت روحانی، آرامش و حس محبت و دوستی نسبت به اهل بیت(ع) در درونم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم کلام خداوند است و هیچ بشری توانایی نوشتن چنین کتابی را ندارد، گفت: در بین ادیان دین مبین اسلام از غنی ترین منابع مثل قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) برخوردار است.

هفته گذشته نیز یک هنرمند ایتالیایی در حرم مطهر رضوی با گفتن شهادتین به دین مبین اسلام گروید و مذهب تشیع را انتخاب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.