شهرکرد- طرح کانون مدرسه در چهار محال و بختیاری اجرا می شود.

طرح کانون مدرسه در چهار محال و بختیاری اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، مسوول مرکز باباحیدر صبح یکشنبه با اشاره به اینکه این طرح برای سومین سال پیاپی با همکاری مدارس این شهر و کانون برگزار می شود اجرای فعالیتهایی در راستای متون درسی دانش آموزان را از جمله برنامه ریزی های مشرک در این طرح نام برد.

زهرا اسلامی با بیان وجود آموزش های غیر مستقیم از طریق اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی در کانون آموزش محتوای علمی درسهایی چون، هدیه های آسمانی، علوم و بنویسیم را طی برگزاری کارگاههای فرهنگی، هنری و ادبی از جمله برنامه ریزی  در راستای اجرای این طرح نام برد.

وی حضور روزانه مدارس و دانش آموزان مقاطع مختلف را در کانون از دستاوردهای این طرح عنوان کرد و افزود: با توجه به گروه سنی و رسش فکری و مهارتی در این دانش آموزان مربیان کانون طرح هایی در راستای برگزاری کارگاههای ویژه با این اعضا پیش بینی و ارائه می کنند.

وی تعامل بیشتر ارگانهای آموزشی کانون و مدرسه، آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیتهای کانون، تبیین بهتر متون درسی از طریق آموزشهای مهارتی و خلاقانه در کانون، استفاده ی دانش آموزان از کتابها، فضا و سرگرمیهای کانون در راستای پرورش فکر و خلاقیت و... از جمله اهداف اجرای این طرح بیان کرد.

شایان ذکر است، طرح کانون مدرسه در مرکز فرهنگی هنری باباحیدر طی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ همزمان با مراکز سراسر استان اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.