مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از هواداران این تیم خواست برای بازگشت او کمپین تشکیل ندهند.

درخواست فتح‌الله‌زاده از هواداران استقلال؛ برای بازگشت من کمپین تشکیل ندهید!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، علی فتح‌الله‌زاده که پس از یک سفر کاری به ایران برگشته است، در مورد حمایت هواداران استقلال از وی در صفحات مجازی برای انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باور نمی‌کردم که چنین حمایتی از سوی هواداران داشته باشم و خدا را شاکرم که نزد برخی هواداران استقلال عزت دارم. در این مدت به دلیل یک سفر کاری و ورزشی در ایران نبودم، اما شنیدم که هواداران استقلال به صفحه وزیر محترم ورزش رفته و از بنده حمایت کرده‌اند، دست تک تک آنها را می‌بوسم و می‌دانم این موارد مسئولیت بنده را در قبال این هواداران بسیار بالا می‌برد.

وی در ادامه افزود: خوشحالم که مردم خادم‌ها را می‌شناسند و زحمت‌ها را می‌بینند. این حمایت‌ها، تک‌تک‌شان برای من مدال است، انگار میلیونها مدال را مردم به گردن بنده آویخته‌اند.

مدیر عامل پیشین استقلال در مورد اقدام تماشاگران این تیم مبنی بر تشکیل یک کمپین و حضور در مقابل وزارت ورزش برای حمایت از وی، گفت: اتفاقا امروز این موضوع را شنیدم و می خواستم در فضای مجازی مطلبی را منتشر کنم که شما تماس گرفتید. می خواهم از هواداران استقلال خواهش کنم که اجازه بدهند وزیر ورزش به امور اساسی و کلان با آرامش رسیدگی کند. پیش‌تر از این شاهد بودیم انتخاب‌های عجولانه در استقلال و پرسپولیس چقدر به ضرر این دو تیم تمام شده است. در نتیجه خواهش می‌کنم این کارها را انجام ندهند و آرامش را حفظ کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: شأن وزیر در هر حالتی باید حفظ شود و ایشان باید آرامش داشته باشد تا تصمیم درست را اتخاذ کند. همه با هم باید استقلال را حمایت کنیم و اجازه بدهیم مسیر درست را پیدا کنند.

فتح‌الله‌زاده در ادامه از اظهارنظر در مورد نتایج اخیر استقلال و نیمکت نشینی سیدمهدی رحمتی خودداری و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان و هواداران و بازیکنان استقلال مسیر خود را پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.