محمودآباد- تعدادی از اعضای سازمان های نظام مهندسی مازندران صبح یکشنبه با تجمع در محل برگزاری «کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت ساختمان» در مجتمع نفت محمودآباد، خواستار جلوگیری از حذف کانون های نظام مهندسی شدند.

مهندسان مازندرانی خواستار جلوگیری از حذف کانون های نظام مهندسی شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهندسان مازندرانی صبح یکشنبه با در دست داشتن پلاکاردهایی خطاب به دکتر منوچهر شیبانی اصل مدیرکل سازمان های نظام مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی عنوان کردند: «در امور کانون های نظام مهندسی مداخله نکنید»

یکی از اجتماع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: متولیان امر قصد دارند کانون های نظام مهندسی را حذف کنند تا صدور پروانه های ساختمان مستقیماً از سوی شهرداری ها انجام شود.

این عضو سازمان نظام مهندسی از فعالیت بیش از ۲۰ کانون مهندسین در مازندران خبر داد و افزود: با تعطیلی این کانون ها، بیش از ۱۵۰ کارمند در مازندران بیکار می شوند.

وی اضافه کرد: درگذشته کارفرمایان برای ساختن ساختمان، وجوهی را به حساب کانون های مهندسان واریز می کردند که در این روزها مقرر شد این مبالغ بصورت مستقیم در اختیار مهندسان قرار گرفته و کانون های مهندسان برچیده شود.

گفتنی است: در روزهای گذشته تعدادی از مهندسان مازنی با امضای نامه ای، خواستار شفاف سازی در هزینه های برگزاری این همایش شده بودند.

«کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت ساختمان» در مجتمع نفت محمودآباد در حال برگزاری است و تا ۶ دی ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.