نیشابور-با هوشیاری پلیس شهرستان نیشابور، باند حرفه ای کلاهبرداری از شرکت های بیمه با تصادف های ساختگی متلاشی شد.

راز تصادفات ساختگی با هوشیاری پلیس نیشابور بر ملا شد

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهارکرد: در پی گزارش وقوع یک فقره تصادف جرحی بین یک دستگاه پراید و موتورسیکلت در یکی از محورهای مواصلاتی چکنه از توابع بخش سرولایت، مأموران پاسگاه انتظامی چکنه به محل اعزام شدند.

سرهنگ اکبر آقابیگی  افزود: مأموران این فرماندهی پس از حضور در صحنه تصادف با اظهارات ضد و نقیض مصدومان حادثه رو به رو شدند که با بررسی کارشناسانه و دقیق صحنه تصادف، احتمال کلاهبرداری از شرکت بیمه بیشتر شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق کیفری مصدومان، با هماهنگی رئیس دادگاه بخش سرولایت، متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی معرفی شدند.

آقابیگی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد سرکرده این باند که جوانی ۲۴ ساله و اهل یکی از شهرستان های مجاور است، با اجیر کردن پنج نفر، آنان را با خودرو های مدل پایین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت به مسیر های فرعی هدایت و با پرداخت مبلغ دو میلیون تومان بابت هر صحنه صوری به آنان، اقدام به طراحی تصادفات ساختگی می کردند.

وی یادآورشد:با آشکار شدن نیت افراد حاضر در آن تصادف، متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی تاکنون به دو فقره کلاهبرداری با همین شیوه از شرکت های بیمه ای در دیگر شهرستان‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: با دستور مقام قضایی در این خصوص پرونده تشکیل شد و سرکرده باند به همراه دو نفر شرکت کننده در تصادف(۳۰و ۳۹ ساله )با قرار صادره روانه زندان شدند و به دلیل احتمال وقوع کلاهبرداری های دیگر، پرونده به پلیس آگاهی انتقال و عملیات دستگیری دو عضو متواری این باند ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.