کاپیتان بارسلونا ابراز امیدواری کرد که هم خودش و هم لوییس انریکه قراردادشان را با آبی اناری ها تمدید کنند.

اینیستا: آرزویم بازنشستگی در بارسلونا است/ امیدوارم قرارداد انریکه تمدید شود

به‌ گزارش ‌قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، ، آندرس اینیستا یکی از بهترین هافبک های تاریخ باشگاه بارسلونا  به شمار می‌آید. او سال‌هاست در ترکیب آبی‌ناری‌ها بازی می‌کند  و به خاطر بار فنی بالا و شخصیت کاریزماتیکی که دارد، از محبوبیت زیادی برخوردار است.

آندرس اینیستا در گفت و گویی که با ال‌موندو دپورتیو داشت، درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد. او ابتدا درباره پیش بینی‌اش از سال ۲۰۱۷ گفت: امید زیادی به سال جاری دارم. اطمینان دارم در سال جدید قهرمانی در چند جام را به دست می آوریم. اگر همه جام‌ها را بگیریم، بسیار خوب خواهد شد. البته معمولا یک تیم نمی‌تواند  همه جام ها را به دست آورد. قهرمانی در سه گانه موفقیت بزرگی برای ما در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. امیدوارم چنین موفقیتی را تجربه کنیم.

او درباره ادامه همکاری خود با بارسلونا گفت‌:  آرزوی من بازی کردن و بازنشسته شدن با پیراهن بارسلوناست. قراردادم با  بارسلونا در سال ۲۰۱۸ به پایان می‌رسد. البته امیدوارم این قرارداد تمدید شود. البته تمدید آن بستگی به آمادگی و شرایط بدنی من خواهد داشت. اگر بدانم هنوز می‌توانم  بازیکن تاثیرگذاری برای بارسلونا باشم، بدون شک قراردادم را تمدید می‌کنم.

اینیستا در ادامه سخنان خود درباره لوییس انریکه، سرمربی کنونی بارسلونا هم گفت‌: انریکه در مدتی که هدایت بارسلونا را بر عهده گرفته، عملکرد خوبی از خود نشان داده است. او شور و هیجان بالایی برای ادامه همکاری با بارسلونا دارد. امیدوارم قرارداد این مربی پرتلاش تمدید شود. او می تواند دوباره لحظات شیرینی را برای بارسلونا رقم بزند.

کاپیتان بارسلونا درباره دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در جام حذفی ‌اضافه کرد: بدون شک بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. دیدارهای برابر بیلبائو همواره سخت و هیجان انگیز بوده است ولی خوشبختانه در چند سال اخیر همواره این  تیم را شکست داده است. امیدوارم این اتفاق دوباره تکرار شود.

اینیستا درباره دیدار با پاری ‌سن‌ ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم گفت‌:  هنوز بسیار زود است درباره این دیدار سخن به میان بیاید. زمان زیادی پیش رو داریم. اولویت‌های دیگری پیش از این دیدار داریم.

او در پایان سخنان خود به ستایش از پاکو آلکاسر پرداخت و گفت: او مهاجم بزرگ و پر تلاشی است. بسیار خوشحالم که او توانست نخستین گل خود با بارسلونا را به ثمر رساند. پاکو به این گل نیاز داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.